Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Da har jeg fått kloa i Siemens designutgaven av SL65, nemlig ESCADA! Konseptet startet med SL55 og er nå også å finne av SL65 utgaven. Ett kjapt søk på Kelkoo viser at denne iutgaven ikke bare er spesiell men også dyr. 799 Euro eller ca. 7000 kroner. Hva får man? SL65 og SL65 ESCADA er i prinsippet samme telefon men med annet utseende. ESCADA har dog noen tilpasninger som temaer og bakgrunnsbilder som den ordinære ikke har. Forskjellene er på utsiden... Siden SL65 ikke er noen nyhet og er testet allerede så hopper jeg over det tekniske. Når man kjøper den så er esken helt ordinær og foruten samme farge som telefonen samt samme design. I esken derimot, så følger det foruten telefonen, en matchende bæreveseke i stoff og med edelstener, ett smykke til å feste på telefonen samt blitz til kameraet ( er dette standard på SL65? ) Den enkleste måte å beskrive designet er å se på bildene. På fremsiden så er det også edelstener på selve telefonen... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Den er gjennmført men er den lekker? Det er ikke ALLE som syntes den er lekker. Harry er ett ord som en del har nevnt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Dette er en typisk feminin telefon Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) At dette er en limited edition er noe Siemens vil understreke Endret 18. april 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Gode taster... Endret 18. april 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg trodde jeg hadde lyst på denne. Men når jeg studerer bildene nøye, er den rett slett harry og stygg. Det eneste som mangler er cowboy imaget og man er komplett SL55 Escada som er den lilla? Den hadde jeg hatt lyst på. Du kan ikke få tak i den? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 SL55 er lilla ja, men det vil komme en SL65 som er rosa / lilla Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kjøpte denne i mars og er vel den lekreste mobilen som noen sinne er produsert. Mange bedårende blikk (fra begge kjønn) og alle blir stumme når de får høre at det er ekte diamanter, ekte sølv og ekte perler. Ikke rart den ble kåret til årets mest BLING objekt Et samleobjekt. Bilder av vår finner man her: http://www.club-siemens.net/articles/sl65escada Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) EKTE sølv og EKTE diamanter? Sant? Jeg får høre at den er harry fant dette: Diamonds, Pearls and Silver. If you haven't already noticed, the ESCADA has got 9 diamonds. And these are not cheap plastic look-a-likes, these are real Swarovski diamonds. The chain is equipped with real freshwater pearls while the ESCADA symbol at the end of the chain is sterling quality silver, which means it's 92.5% silver. Not bad equipment, huh? Hva er denne verdt ( for salg ) i Norge? Endret 18. april 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis det er ekte diamanter, sølv og perler på den, ville den vel vært mye dyrere enn 7000,-? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Det er vel KARAT som avgjør pris? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 *Dragon*: slike priser varierer veldig med kvalitet. Er vel neppe de mest eksklusive som er brukt her da Harry, da må det i såfall være dongeri-stilen som gjør det. Desverre matcher ikke etuiet som følger med mobilen helt, det er rett og slett en skam for mobilen Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hadde nok sendt noen blikk hadde jeg sett noen med den og.. men bedårende hadde de ikke vært. Veldig harry Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Harry, da må det i såfall være dongeri-stilen som gjør det. Synes det ødela litt ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Takk for fine bilder. Hvor ble det av imageshack.us? Hehe. Klart en fin telefon. Synd at når de ga en oppfølger til SL55 at de ikke kunne beholde det faktum at den var bitteliten. Klart er SL65 bedre, men kom også et år (rett på meg om jeg tar feil) senere. Jeg håper på en SL75 eller lignende, som skal være både veldig liten, og OK funksjonsmessig. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg får høre at den er harry Ja men det er den jo og - til de grader. Litt sånn som å flashe en Rolex eller 'glemme' å ta av erm-merket på 12.000-kroners-dressen sin... Men sikkert interessant som samleobjekt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg syntes den var veldig stygg men det er bare min mening.. Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hmmm, etter det jeg har hørt lager bare swarovski krystaller (ikke spør hvordan jeg vet det ), og det er det jeg har lest andre plasser også at det kun er krystaller... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Litt country-stil over denne. Men den bæreveska var hvertfall harry spør du meg. Litt country med et touch av indisk flavour. SL55 Escada var fin den!!! Men noen som vet hva det "symbolet" bakpå er? Ser ut som et typisk alien-i-kornåker-symbol. Så på bildene til molna at det var samme på lenken. Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mr.fungus: det er Escada-symbolet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå