Gå til innhold

Boxed vifta til min P4 må skiftes...

opresterud

Anbefalte innlegg

Boxed vifta til min [email protected] P4 Northwood begynner å bli sliten, virker det som. Støyer mer nå enn når den var ny.

Noen som kan anbefalle meg en kjøer fra Komplett sitt sortiment som er så stillegående som mulig? Har alltid kjørt CPUen på 3.2GHz, men har ikke tweaket noe utover dette. Kan ofre dette til fordel for et mer stillegående system.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cooler Master Hyper 6 CPU-Kjøler Socket 478/754/939/940(viften du setter på velger du selv mao. du velger om den skal være stille eller bråkete ;), Bitspower Silent Strom CPU-Kjøler 120mm Fan Socket A/478/775/754/940 (er vist like bra som zelman sin...)

Thermaltake Tower 112 4 in 1 CPU-Kjøler Socket A/478/775/754/939 her kan du velge mellom 80 og 92mm vifter.. 92mm gir vist bedre resultater..

Thermalright XP-120 CPU-Kjøler Socket 478/754/939, (uten vifte), her kan du sette på en 120mm vifte som kjøler godt.. disse kjøleklossene har gode resultater...

personlig tror jeg at Thermalright XP-120 er noe bedre enn Cooler Master sin Hyper 6..

Bitspower sin store kjøler er vell ca. like god som Thermalright XP-120.. Thermaltaken ligger nederst av disse fire..

valget er ditt.. har ditt HK plass til en Bitspower-kjøler bør du gå for denne, men Thermalright XP-120 har vist også gode kjøle evner, noe som er avhengig av viften du plaserer på den...

Edit: litt ekstra i bunn...

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...