Howard Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 SLI-utgave av Fatal1ty AN8 Abit er snart klar med en SLI-variant av sitt nForce4-baserte sokkel 939-hovedkort i Fatal1ty-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
superman Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ABIT benytter et eget SLI-velger-kort for å bytte mellom SLI- og ikke SLI-modus, til tross for at flere av konkurrentene har kommet opp med løsninger som ikke har behov for dette SLI-kortet. Er det bedre uten dette SLI-kortet? Eller har det noe å si for ytelsen (eller annet) i det hele tatt? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 TIPPER Åsmund@Ati sikler hardt på denna her! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Som vanlig så er det bare snakk om vi gidder å flippe et heeeeelt mini kort når vi setter inn det andre skjermkortet.... (sarkasme) Det har sikkert ikke mye å si, men de begynte sikkert utviklinga av kortet med det SLI kortet, og har sikkert ikke giddi å omstrukturere, siden det heller ikke er no stort hodebry. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 De viftene bak på det Abit kortet ser hissige ut! Og mer støy er aldri velkommen. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg har ventet en stund på og høre dette, men egentlig mest angående Intel varianten. Noen som vet noe om når samme kort med S775 socketen blir sluppet ? Btw, står ikke noe om dette på sidene til Abit Endret 18. april 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Bedre sent enn aldri, men hvis Abit vil selge mer enn to kort bør det være fullt på høyde med DFI sine SLI-kort. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 TIPPER Åsmund@Ati sikler hardt på denna her! HEHE, den var god du! ha ha ha! jeg detta blir stas, kan jeg si deg! slo på pc, også var det liksom rett innpå hw.no å der var fatality SLI!!! Crazy! Venter på test! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hehe, skal bli kos dette! Venter på intel versjonen jeg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Stilig kort dette. Men jeg vil ikke bytte ut ASUS A8N SLI med dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå