Firesky Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 noen som ver hvor man får tak i overgang fra ps2 til usb ? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fås kjøpt på bla. Clas Olson om jeg husker rett. Har selv et par slik i bruk. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 jeg fant bare usb til ps2... problemet mitt er at ps2 interfacen ikke virker her å jeg ønsker å bruke tastaturet i usben Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Når jeg tenker meg om så har jeg fått begge dem jeg som tilbehør når jeg har kjøpt meg mus/tastatur. Men bør strengt tatt ikke være et stort problem å få tak i. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Når jeg tenker meg om så har jeg fått begge dem jeg som tilbehør når jeg har kjøpt meg mus/tastatur. Men bør strengt tatt ikke være et stort problem å få tak i. Hvilke tastatur og mus har dua? Har aldri fått med sånne fra ps/2->usb før.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg tror det er en slik du ser etter. I såfall er det varenr 32-4024 på clas ohlson.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 jepp er en slik som på bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå