13Marius37 Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Titte på lakrisene Hei du fyllekis, kan du fylle noe skvalpevann på rokken! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 "Lumpent" bruker jeg nesten dagelig Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Titte på lakriseneHei du fyllekis, kan du fylle noe skvalpevann på rokken! Ahaha tror ikke jeg har ledd så mye på lenge som da jeg så det "Lumpent" bruker jeg nesten dagelig Hehe.. eller "kultent" eller "vemmelig" Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har en kompis fra vestlandet som bruker uttrykket: "Dægen Tute" mye... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 "Håntre" er jo et fint uttrykk. Besetemor bruker det hele tiden. "Håntre" og "Hånstaur". Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Mange her som fortsatt er benyttet ganske flittig Kjølhale "jeg skal kjølhale deg", det er ikke mye brukt lenger Subtilt, ueffent, imbesil ikke mange som bruker de lenger. Men det aller mest glemte, by far: De (i steden for "du" som alle bruker nå for tiden, jeg har enormt lyst til å utrbryte "jeg kan ikke minnes å være dus med Dem?" Men når jeg er 23, så kommer folk til å se veeeeldig rart på meg ) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ta va låkt! = vondt, dårlig. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Tapte ord og uttrykk: Ransel (ryggsekk) Boss (søppel) Det er longt i frå tapt, her på Sunnmøre brukar vi dei uttrykka i daglegtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå