Rolexander Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Leste i manualen til Max payne om at en film skal komme Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det var max payne 1 manualen ikke sant? er litt skeptisk på max payne 3. det er ikke remedy som står for produksjonen, noe som tilsier at Sam Lake ikke kommer til å skrive manuset. Hvordan vil det da bli? kommer de til å ha med de utrolig fete metaforiske tanke gangene til max, eller ser de helt bort fra det? vanskelig å si. jeg kan ikke gjøre noe annet enn å vente å se. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jada, Max Payne 2 var helt konge, blir morro med en 3´er! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 zeOx[' date=25/04/2005 : 13:36] det var max payne 1 manualen ikke sant? er litt skeptisk på max payne 3. det er ikke remedy som står for produksjonen, noe som tilsier at Sam Lake ikke kommer til å skrive manuset. Hvordan vil det da bli? kommer de til å ha med de utrolig fete metaforiske tanke gangene til max, eller ser de helt bort fra det? vanskelig å si. jeg kan ikke gjøre noe annet enn å vente å se. Ojda. Håper de holder seg til Max Payne sin tankegang og beholder den samme typen med cutscenes som de har i de 2 andre spillene med en "tegneserie" istede for film som i mange andre spill. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 http://www.neowin.net/comments.php?category=gamers&id=28084 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det har vært en press release hvor de har sagt klart ifra at dette ikke er Max Payne 3. men man kan jo drømme Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Leste i manualen til Max payne om at en film skal komme Tror kanskje de siktet til Max Payne 2?! Tittelen er jo Max Payne 2: The Fall of Max Payne - A Film Noir Story (eller noe slikt, hvis jeg husker riktig).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå