Bear^ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg er vel, håper jeg, ikke den eneste som likte både Max Payne og Max Payne 2, the fall of Max Payne, og lurer nå på om det kommer noe Max Payne 3. Har lest noen løse rykter over nette, men stoler da ikke helt på dem, da en del av ryktene jeg har hørt om enkelte spill faktisk er så latterlige som det er mulige. Så vis det er noen som sitter på informasjon om Max Payne 3, så hadde det vært vidunderlig Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 har ikke hørt noe enda, men jeg synes Maxpayne 2 er utrolig fætt. Ingen andre spill som man får samme følsese av, så rått å se en sleming bli slengt oppover veggen når du peprer løs..får frysinger Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 er over eit år sidan max payne 3 vart annonsert. http://gamer.no/art.php?artikkelid=6162 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jup Max Payne 3 er på vei Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ah, nydelig, nå blir jeg mer rolig og kan nyte Max Payne 2 til neste spill i serien kommer, herlig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Deilig å vite at det kommer et spill til, ikke sant? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Deilig å vite at det kommer et spill til, ikke sant? Rådigg, Max Payne eier. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Så det har ikkje kommet noko nytt sidan 11. Mars 2004? Litt bekymra eg da, men bra er det. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Deilig å vite at det kommer et spill til, ikke sant? Rådigg, Max Payne eier. Fullstendig enig med deg der Max Payne og Max Payne II er meget gode spill! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Så det har ikkje kommet noko nytt sidan 11. Mars 2004?Litt bekymra eg da, men bra er det. Det er det som også har bekymret meg, så veldig lite informasjon om spillet. Håper at det bare er et godt tegn, og at når det kommer så er det et skikkelig digg spill. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 mhm. Blir spennande å høyre meir da, og håpar inderlig det ikkje blir skuffelse. Trur nok ikkje det blir det heller. Time will show! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Enten så holder de det tilbake slik at vi kan få en overraskelse på enten e3 eller en måned før det kommer, eller så har de lagt det på hylla av en merkelig grunn. satser selvfølgelig på det første Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Blir koselig. Ja, gleder meg Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg ikke så altfor mye om Max Payne 1. Det ble for meg altfor langt og repeterende! 2'ern derimot STORKOSTE jeg meg når jeg spilte. Men, 1'ern ble rett og slett for langt.. Men, siden the Fall of Max Payne rocka noe så inni hampen mye, så gleder jeg meg som en liten tass på juleaften til Max Payne 3.. .. HÅPER inderlig at Mona Sax får være med denne gangen også!! Lenke til kommentar
Aimshot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det stod jo på slutten av credits'n i toern et eller annet om at "Max Payne will be back" eller noe.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det stod jo på slutten av credits'n i toern et eller annet om at "Max Payne will be back" eller noe.. Ser slik ut og. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Føyer meg inn i rekken av folk som gleder seg. Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ja helt enig, gleder meg til Max Payne 3. Geniale spill Max Payne serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå