ilpostino Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kanskje jeg er teit, men betyr denne teksten noe som helst.. eller er det bare vilkårlig satt sammen... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Huff, så ut som noe du putter sammen på en fuktig lørdagskveld jo. En ganske sugen engelsk med andre ord Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Handler om kjærlighetssyke og om hvor vanskelig det er å utrykke slike følelser. Endret 20. april 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Minner meg om denne siden jeg kom over for en stund siden (avviker selvsagt litt fra den originale sangteksten). Endret 18. april 2005 av Exiter Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ikkje av det beste eg har lest. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ikkje av det beste eg har lest. har litt kick på denne sangen om dagen... hører på den ganske mye.. synes det er en veldig behagelig melodi.. men syntes det var litt lite "sammenheng" i det som ble sunget... forstod enda mindre da jeg leste teksten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå