fxwz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Har funnet ut at jeg ble nødt til å finne på nye måter å si hade på! Disse bruker jeg nå: Hade bra wænnen Hade bra kjære Heijdå Bye Hade bra ælskede! Er litt lei av disse nå, så jeg hadde satt pris på noen gode og gjerne humoristiske forslag på hade-ord! Endret 17. april 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 OK, LET'S GET THIS STRAIGHT ONCE AND FOR ALL: Det er INGENTING som heter "hade". Det heter "ha det", det er en forkortelse for "ha det bra". You see? Posten min burde vært sticky, slik at alle med noenlunde normale ferdigheter innenfor vårt riksmål kan skrive ordet vi til daglig sier opptil flere ganger. Så, IKKE "hade", men "ha det". Jeeeez. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Ok, Pelle, skal huske på det! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ok, Pelle, skal huske på det! Roger. Lenke til kommentar
knert Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den mest dårlige av de alle: see you later alligator! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 si god bedring, skal liksom være litt frekt:p Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 peace, buhbaaai, later, preikes, snakkes, bak-snakkes, see ya... kommer vel ikke på så mange fler... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) OK, LET'S GET THIS STRAIGHT ONCE AND FOR ALL: Det er INGENTING som heter "hade". Det heter "ha det", det er en forkortelse for "ha det bra". You see? Posten min burde vært sticky, slik at alle med noenlunde normale ferdigheter innenfor vårt riksmål kan skrive ordet vi til daglig sier opptil flere ganger. Så, IKKE "hade", men "ha det". Jeeeez. Offtopic: Jaddaaa. Ergrelser over grammatikk og skrivefeil er vel i en annen tråd, er det ikke? Å fyre seg opp over at en person skriver "hade" istede for "ha det" er jo helt villt. Hvis det er så galt, ja så bit det i deg og la være å kommentere det. Trenger ikke å oppføre deg som en ilter norsklærer. Å skrive "hade" er en ordlyd og jeg forstod godt hva trådstarter mente. Ontopic: Jeg bruker å si "Hau hau" eller "Hepp, snakkas" (skrevet som ordlyd). Edit: Jeeez? Hva er det?? Finner det ikke noe sted i norskordboka mi. Endret 18. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ha det Morna (så lenge) Farvel (vi) Snakkes (vi) Sees (siden) er vel de som er mest brukt av norske ord... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Adiou (eller hvordan det nå skrives)/adjø Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 OK, LET'S GET THIS STRAIGHT ONCE AND FOR ALL: Det er INGENTING som heter "hade". Det heter "ha det", det er en forkortelse for "ha det bra". You see? Posten min burde vært sticky, slik at alle med noenlunde normale ferdigheter innenfor vårt riksmål kan skrive ordet vi til daglig sier opptil flere ganger. Så, IKKE "hade", men "ha det". Jeeeez. Irriterer meg egentlig mer over folk som skriver "ha det" enn de som skriver "hade" Skal du først skrive "ha det" så får du jammen skrive hele "ha det bra" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Bandidos Pelle: Sier både hade og ha det bra eg, alt etter om eg det er noen eg bryr meg om at de skal ha det bra eller ikke... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Mange jenter jeg kjenner bruker Ciao (utalles tjao). Det er italiensk tror jeg og betyr hadet. Når jeg er i sarkastisk humør sier jeg "ha det dårligt". Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tátá, Mámá. Som en viss annen bruker her ville ha sagt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 si god bedring, skal liksom være litt frekt:p Huske på det Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 buh bye! eller så kan du bare si Peace...prøv også å dra den litt ut... så blir det lissom Peeeeeeaaaaaceeeeee Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Først og fremst, takk til Pelle for grov refs av trådstarters første post. "Hade" hører ikke hjemme noensteds. Ontopic: Hva med "på gjensyn?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå