Gå til innhold

Sony Ericsson K700i FW-update

Anbefalte innlegg

Har bestilt en K700i som jeg regner med å få til neste uke en gang. Har også lest mye om den tlf og det er mange som klager over batteriet på den. Så har jeg også fått med meg at ved på laste inn den nye FW update så vil batteri levetiden bli bedre. Stemmer det?

Og hvordan gjør man det, skal man da levere tlf til en mobilforhandler og spørre om de gjør det eller kan man bruke blåtann/kabel ifra datan til å fikse det? For jeg så inne på sidene til Sony Ericsson at det sto noe om det

Velkommen til Sony Ericssons oppdateringstjeneste

Denne tjenesten vil holde enheten oppdatert med den nyeste programvaren. Når det lanseres en forbedret versjon av programvaren for ditt produkt, kan du laste den ned når du vil. Du vil bli veiledet gjennom hele oppdateringsprosessen. 

Når du skal utføre en oppdatering, må du fullføre to faser:

1. Klargjør

Noen forberedelser må gjøres for enheten og datamaskinen.

2. Oppdater

Last ganske enkelt ned den nyeste programvareversjonen for telefonen, og oppdater enheten.

Er det den man skal gå igjennom for å laste ned nyeste FW til mobilen?

Sony Ericsson oppdateringstjeneste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Stenges på grunn av feilposting.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...