_Daniel_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg starter pcen så starter den, men d kommer ikke opp noe bilde på skjermen, skjermen reagerer ikke en gang.. Veit ikke om d er skjermkorte har gått eller ikke.. Kanskje en formatering av alle instillinger osv på pcen hjelper?? Veit ikke jeg. Men hvis noen veit kanskje hva som hjelper så si ifra! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Får du opp bios eller lignende? Eller er det bare os som ikke har bilde? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg får ikke opp en dritt når jeg starter pcen.. D som skjer er at jeg skrur på pcen, den starter men d kommer ikke no bilde.. Kommer ikke inn på Bios en gang.. Men dette skjedde etter at jeg skrudde HZ instillingen litt for høyt så ble plutselig skjermen helt svart.. Skjermen funker og d ser ut som om d er liv i skjerkortet også.. Vifta der går så.. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det kan hende at cpu er ødelagt... Er det CPU du har økt frekvensen på eller? Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Nei nei nei.. CPU fungere.. Men jeg justerte kun på skjermfrekvens greier.. dem stod på 60HZ eller no så tok jeg opp til 70 el 80.. Husker ikke helt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Prøv og dra ut bios batteriet.. Og vent litt/og sett det i ). Kanskje du/noen har herja i bios eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå