Gå til innhold

Hvordan reset cmos?

_Daniel_

Anbefalte innlegg

Okey... Men hva må jeg gjøre for at jeg skal få bilde opp igjen da?? Skjermen er jo helt svart, kommer ikke inn på BIOS, får ikke formatert den heller...

Kan det være også at noe på HK eller Skjermkortet har blitt herpa?

Så hvis jeg kjøper et nytt kort og setter det inn så vil jeg få opp bilde igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, d var d å få bilde da.. Men dette skjedde i August eller no.. Så lot jeg bare pcen stå en stund(et par månder) Så skulle jeg bare se om d var noe liv i pcen igjen.. Så skrudde jeg på så startet den osv.. Men når jeg kom inn på Innloggings greiene da ble skjermen svart igjen.. Veit ikke om d er batteriet som har gått tom siden det plutselig funket igjen.. Kanskje hvis jeg starter uten d batteriet?? tror dere d vil gå da??

Tyder det i bold tekst som du har bilde før windows starter .

I såfall er det grafikk kort/refresh rate/oppløsning/driver problem i windows

installasjonen på PCen som gjør at det "forsvinner".

Kunne du forklare det litt mer? har akkurat det problemet, jeg har skjermbilde helt til inloggingsmenyen i xp kommer opp, da blir skjermen svart. Men pc'en fungerer, har nemlig koblet til TV'en via S-video, og der funker alt knall, kan drive på med alt mulig, som spill og sånnt. men skjermen vil ikke på.

(sorry hvis jeg hijacker tråden litt her, men virker som om trådstarters problem er svært tilsvarende)

Lenke til kommentar

Okey.. Men problemet mitt er at når jeg starter pcen så kommer ikke en dritt opp, skjermen funker men den reagere ikke når jeg starter.. Men jeg tror jeg gir faen i det.. Har sett på nye pc deler så kaster ut HK og skjermkort og selger d som deffekt.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...