Sneakerholic Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Chrono Trigger. Ingen over, ingen ved siden..rett og slett et av de aller beste spilla jeg har spillt. Det er korrekt! Glemte helt Chrono Trigger! Hadde ikke nintendo selv, så det ble mye spilling hos kamerater! Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Glemte et av de beste NES spillene... Megaman III, men er ikke like stor fan som bror min da... In-Game bilder: Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Super Mario 3 Elsker det spillet Og Megaman III ja, som fyren over sier, skikkelig rått spill. 4'eren er også bra Endret 24. april 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Standish Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 hmm noen her som har spilt rescue:the embassy til NES det var datidens strategic shooter ala rainbow six og den slags man skulle snike sniperene sine fram til visse posisjoner så de kunne skyte terroristene i embasaden så skulle man rappelere ned fra taket og slenge seg inn vindu og gå rundt i embasaden og skyte de resterende terroristene.. var ganske vanskelig på commandergraden Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Off-topic: ja da har min gode venn Poor Leno fått sin GT4 quiz online på funtrivia Her er den... dere kan gjerne kommentere den på tråden hans... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Megaman III er drit bra! Enig med deg SiQux Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 På Sega er det vell Sonic og Turtles jeg husker mest,, kan huske jeg likte et spill der man leverte aviser på en sykkel eller noe sånt, så lenge siden Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 kan huske jeg likte et spill der man leverte aviser på en sykkel eller noe sånt, så lenge siden Paperboy Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jepp Synd at Sega`en min gikk til F. Har enda alle spillene mine, solgte ingen <3 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 NES: North & South SNES: Zelda 3 - A Link To The Past Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jepp Synd at Sega`en min gikk til F. Har enda alle spillene mine, solgte ingen <3 Jeg syns virkelig synd på deg... du MÅ få kjøpt deg en ny ass Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 NES: The Legend of Zelda, Double Dragon 2, Super Mario og Paperboy er vell de spilla jeg spilte mest da jeg spilte på gode gamle NES'n. Når det gjelder SNES, så gikk det fote i Super Mario World, Zelda - a link to the past, Donkey Kong Country og Mario Kart. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Seiken Densetsu 3, Zelda: A Link to the Past og Chrono Trigger. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Zelda- A link to the past (Det var den som var til supernintendo?) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Så i en leketøys katalog at de hadde en "kontroller" med Sonic og Kid Cameleon og noen andre sega spill i, som du bare stapper i tv`n og spiller i vei. Knas?? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vanskelig å plukke ut en av så mange som har fart forbi gjennom tidene. Kan ta 2 som jeg ser ikke har blitt nevnt enda: Tecmo Cup : Fotballspill blir aldri det samme igjen Kirby's Adventure: Sjarmerende rosa fyr Det fine er jo at jeg vel har alle NES-spill produsert på xboxen, sammen med alle SNES-spill. Har vel også alle N64-spill liggende, men hare ikke flyttet alle over på boxen. Men når nostalgien slår inn er en runde Zelda I aldri langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå