Zlatzman Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Donkey Kong på SNES. Yoshi's Island var òg bra. På NES må det vel nesten bli Super Mario. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sega: Sonic NES: Ninja turtles SNES: Boogerman, Donkey Kong (1) eller Streetfighter II. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sega: Sonic NES: Super Mario 3 SNES: Ninja Turtles trapped in time Spiller dem på emulator fra tid til annen med gamepad! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ett spill som ikke må glemmes (men er på "hånd-konsoll though) er Tetris Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 btw glemte Quackshot nok et major kickass megadrive spill!!! Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Ett spill som ikke må glemmes (men er på "hånd-konsoll though) er Tetris Må ikke glemme Battle Arena Toshinden, Super Mario Land 2, Jungle Strike, Nemesis, Hyper Lode Runner og alle de andre HARDCORE gameboy spillene heller da Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det må bli Sonic 3 på sega megadrive. Aldri før eller siden har eg spilt gjennom et spill så mange ganger. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det må bli Sonic 3 på sega megadrive. Aldri før eller siden har eg spilt gjennom et spill så mange ganger. har aldri no særlig fan av noen andre Sonic spill en det første jeg, men det r kos da men var jo egentlig Alex Kidd som skulle bli den store "helten" på Sega da... men når Sonic kom glemte de han helt. :!: Endret 20. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Super Mario Kart! Det hadde jeg helt glemt. Genialt! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... hvorfor skal det at du bare er 15 være noen hindring? kjenner folk som er yngre enn deg som storkoser seg med klassikere fra DOS tiden den dag i dag, o jeg veit at jeg i allefall har klart å få lillebrødrene mine (på 9 og 12) hekta på supermario (for å ikke snakke om mamma selv om alex kidd alltid var hennes favoritt) så selv om du ikke fikk prøvd det da det var nytt er det ingen hindring fra å prøve det nå Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 btw glemte Quackshot nok et major kickass megadrive spill!!! har det her, men dkjønner ikke en drit av det, kan du hjelpe meg? han fyren på førstebrett sier at jeg må ha klatreutstyr, men jeg finner ikke :/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... Tomb Raider 1 ække no ekte "old scholl" konsoll spill ass Men fett er det!! Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) btw glemte Quackshot nok et major kickass megadrive spill!!! har det her, men dkjønner ikke en drit av det, kan du hjelpe meg? han fyren på førstebrett sier at jeg må ha klatreutstyr, men jeg finner ikke :/ beklager kan desverre ikke hjelpe deg her... jeg hadde det før, men har det ikke lenger, og hakke spillt det på flere år, men du kan jo sjekke på denne walkthrough'en da Jeg er bare 15 så jeg har ikke prøvd noen skikkelig "old school" spill, men jeg syntes det første Tomb Raider spillet er fett... hvorfor skal det at du bare er 15 være noen hindring? kjenner folk som er yngre enn deg som storkoser seg med klassikere fra DOS tiden den dag i dag, o jeg veit at jeg i allefall har klart å få lillebrødrene mine (på 9 og 12) hekta på supermario (for å ikke snakke om mamma selv om alex kidd alltid var hennes favoritt) så selv om du ikke fikk prøvd det da det var nytt er det ingen hindring fra å prøve det nå helt enig med deg!!! Jeg er også 15 men det stopper ikke meg... har megadrive, NES og SNES (har litt lyst på en amiga og en c64 også da ) og spiller de som bare det Endret 20. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 jeg er 14 og spillte MASSE Sega megadrive da jeg var liten Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Double Dragon 2 på NES/SNES. Blir aldri lei av det;) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har aldri hatt noen av de konsollene men jeg spilte en del hos kamerater. Sega: Sonic Nes: Mario Snes: Ett eller annet F1 spill... Hadde noen av kameratene mine hatt Metal Gear den gangen hadde det vert mitt favoritt spill. Har foresten Metal Gear 1 og 2 på pc men jeg skjønner ikke noe av styringen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det må bli Sonic 3 på sega megadrive. Aldri før eller siden har eg spilt gjennom et spill så mange ganger. har aldri no særlig fan av noen andre Sonic spill en det første jeg, men det r kos da men var jo egentlig Alex Kidd som skulle bli den store "helten" på Sega da... men når Sonic kom glemte de han helt. :!: var denne "Alex Kidd" en fyr på skate bord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå