SiQux Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) I denne tråden kan du diskutere "old school" konsoll spill med oss andre... eller bare fortelle oss hva ditt favoritt Sega Megadrive, NES, SNES o.l. spill er?? Mitt favoritt spill er helt klart Kid Chameleon på Sega Megadrive... Endret 21. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Captain America, Baloo, og ikke minst Sonic. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Rapporter Del Skrevet 17. april 2005 Super Mario 3 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Vanskelig å velge ett spill som er favoritten med så mange konsoller som er så forskjellige av seg... tar et spill fra hver, da jeg har alle spillkonsollene som er nevnt: Sega Megadrive: Bonanza Bros NES: Supermario SNES: Supermario Allstars (Supermario 3) Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Hum, denne var vrien.. Jeg har jo egentlig kun ett favorittspill og det er Beyond Good and Evil, men av de spillene jeg har kost meg med på de eldre konsolene har vi jo: SNES: Super Punch-out, Secret of Mana, Chrono Trigger, Zelda a link to the past NES: Blaster Master, Punch-out, Ice Hockey (hvor man kan velge mellom tykke, tynne og middels spillere), Bionic Commando, North vs. South Jeg hadde også en megadrive, men synes egentlig ikke spillene på den var noe spesielt, vart stort sett Mortal Kombat, men det fikk man jo til SNES og så. (Jeg skrev på såppass med spill fordi jeg ikke klarer å bestemme meg Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Sega Master System: Alex kid og Double Dragon NES: Supermario bros 3 Endret 18. april 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 SEga: Sonic!!! NES: Ninja turtles SNES: Yoshis islans Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Phantasy Star til Sega-konsollene. Endret 18. april 2005 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Super mario 3 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 NES: World cup (det fotballspillene med "superbrassene") SNES: Super Mario Allstars Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Super Mario 3 her og Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Sonic 3 likte jeg godt. Og Ecco the dolphin var jo fantastisk, et av de beste lydsporene i spillhistorien (i alle fall husker jeg det sånn). Super Mario World var vanvittig moro. Flashback, men det var bedre på PC og enda bedre på Amiga. Zelda til Snes, oioioi, det var bra. Secret of Mana tror jeg nesten jeg likte enda bedre. FF6 vil nok mange si, men jeg likte secret of mana enda bedre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 SOnic 2, ninjaturtles, og dynamite headdy til megadrive, skjøpte faktisk en megadrive for etpar dager siden... *nostalgi* Lenke til kommentar
Cubal Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 NES: Super Mario 3 SNES:Chrono Trigger Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 18. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) jeg glemte nesten Altered Beast også et sinnsykt fett Megadrive spill EDIT: Bytta navn på tråden til Hva er DITT favoritt "Old school" konsoll spill? til dere som har no fav. spill på noen av de andre "old school" konsollene Endret 18. april 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 jaja..bøyer meg i støvet for mario 3 eg også, men haldt på å gløyme paperboy og giana sisters...sinnsyke lydspor!!! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Det må bli en av de gamle SNES spillene ja. Super Mario 3 og Yoshi's Island (Super Mario World 2) kanskje? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Det old-school konsoll spillet jeg digger 100% mest, er NBA Jam Eller kanskje OL på Lillehammer spillet til SNES Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 NES: Blue Shadow og Street Gangs. SNES: Super Mario Kart, Street Fighter II og ett eller annet Turtles-spill (4?). Listen kunne blitt fryktelig lang, men dette er kremen av kremen for meg. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. april 2005 Rapporter Del Skrevet 18. april 2005 Som så mange andre har nevnt: Super Mario 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå