Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva er DITT favoritt "Old school" konsoll spill?

SiQux

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du diskutere "old school" konsoll spill med oss andre... eller bare fortelle oss hva ditt favoritt Sega Megadrive, NES, SNES o.l. spill er??

Mitt favoritt spill er helt klart Kid Chameleon på Sega Megadrive...

Endret av SiQux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hum, denne var vrien.. Jeg har jo egentlig kun ett favorittspill og det er Beyond Good and Evil, men av de spillene jeg har kost meg med på de eldre konsolene har vi jo:

SNES: Super Punch-out, Secret of Mana, Chrono Trigger, Zelda a link to the past

NES: Blaster Master, Punch-out, Ice Hockey (hvor man kan velge mellom tykke, tynne og middels spillere), Bionic Commando, North vs. South

Jeg hadde også en megadrive, men synes egentlig ikke spillene på den var noe spesielt, vart stort sett Mortal Kombat, men det fikk man jo til SNES og så.

(Jeg skrev på såppass med spill fordi jeg ikke klarer å bestemme meg :)

Lenke til kommentar

Sonic 3 likte jeg godt. Og Ecco the dolphin var jo fantastisk, et av de beste lydsporene i spillhistorien (i alle fall husker jeg det sånn). Super Mario World var vanvittig moro. Flashback, men det var bedre på PC og enda bedre på Amiga. Zelda til Snes, oioioi, det var bra. Secret of Mana tror jeg nesten jeg likte enda bedre. FF6 vil nok mange si, men jeg likte secret of mana enda bedre.

Lenke til kommentar

jeg glemte nesten Altered Beast også et sinnsykt fett Megadrive spill

EDIT:

Bytta navn på tråden til Hva er DITT favoritt "Old school" konsoll spill? til dere som har no fav. spill på noen av de andre "old school" konsollene :D

Endret av SiQux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...