oycob Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 på den skjermen med energy star logoen står det noe annet: A6309P2 V1.6 08102000 Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Med siste bios oppdatering støtter kortett se her http://www.msi.com.tw/program/support/hdd_...S-6309%20Ver5.0 Lenke til kommentar
oycob Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 http://www.msi.com.tw/program/support/bios...S-6309%20Ver5.0 den v.7.5 tingen der kan jeg altså laste ned og gjøre hva med? ... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 hmm tror jeg tok feil bios ting, eller så gjorde jeg noe feil her =/ uansett, slår på pcen og det gule lyset står og lyser en stund før det slokner. Skjermen er svart (stod sånn "No Signal Input Or Cable Disconnected" der når jeg prøvde å slå av og på)... Gadd ikke ta noen ROM kopi ting av biosen (stod nevnt, men ikke hvordan... heh) så jeg satset på at den skulle funke :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 (har ikke giddet lest alle svarene, så dette er kansje foreslått før) har selv akkuratt samme disken.. funket heller ikke da jeg satt den på Master.. prøvde å sette den som standalone Cable select.. da gikk det helt fint... Beret Lenke til kommentar
oycob Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 joda Nor_beret, det er nevnt og prøvd. Men takk likevel :smile: Hadde du lest hele tråden hadde du sett at jeg har prøvd å flashe biosen her... funka ikke :sad: Prøvde også å resette bios ved å sette en jumper på sånn liten ting på hk (noen på irc som foreslo). HK pep og slukna, jeg fjerna jumper og prøvde å slå på, men det ville fortsatt ikke boote... Jaja, da får jeg vel bruke 5000 på litt nytt da :smile: Skader jo ikke heller, 800 mhz PIII er jo ikke det råeste for tiden :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 oycob Fjernet du jumperen, den skal ikke fjernes den skal kortslutte 1-2ved normalt drift og 2-3når du skal clear cmos, men den skal alltid kortslutte 1-2. Kjetil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-08 01:43, oycob skrev:joda Nor_beret, det er nevnt og prøvd. Men takk likevel :smile: Hadde du lest hele tråden hadde du sett at jeg har prøvd å flashe biosen her... funka ikke :sad:Prøvde også å resette bios ved å sette en jumper på sånn liten ting på hk (noen på irc som foreslo). HK pep og slukna, jeg fjerna jumper og prøvde å slå på, men det ville fortsatt ikke boote... Jaja, da får jeg vel bruke 5000 på litt nytt da :smile: Skader jo ikke heller, 800 mhz PIII er jo ikke det råeste for tiden :wink: Du får nok hele dritten på forsikringa.. du later bare som du ikke har peiling på datamaskiner å sier at den plutselig ikke ville skru seg på (ikke si boote).. da går det så fint så :smile: mvh. Beret Lenke til kommentar
oycob Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 å nei, tror ikke d er no forsikring på denna nå :wink: men jeg lurer på om jeg kortslutta feil ting her... Kortslutta to pins som stod opp fra en hvit greie... men du sa at det skulle være 3? Ser 2 grønne jumpere nå (litt trøtt i går :smile:) det er 1 ekstra pin på begge... Men den ene står på rad med de 2 andre og er lokalisert like ved siden av en liten brikke som det står "AMI BIOS" på... den andre er i nærheten av no kontakter helt ute på hjørnet... regner med det er den ved brikken jeg skal flytte? Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: ...pleier kanskje ikke det? Har ikke manualen for det eller noe vettu... *stygt ord om elkjip* Kjøpte du PC på elkjøp? Jeg kondolerer... Du kan jo levere den inn på service der;) Lenke til kommentar
oycob Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 ey, når jeg kjøpte den pc'en hadde jeg aldri prøvd å inne windows... visste ikke hva f. dos var, eller at det fantes andre OS enn windows :wink: med andre ord, er et par år siden Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 oycob Har ikke du en manual til hovedkortet ditt, det som eg sa er mitt hovedkort er ikke sikkert det er sånt på alle hk, på mitt hk er den ved siden av der du monterer alle de små ledningene som er for HD LED/power LDE/reset/power switch. Kjetil Lenke til kommentar
oycob Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 har ingen manual til mitt hk nei, elkjip pc... men kan kanskje fikse et bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå