bowelripper Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg har to harddisker installert, den ene er en Western Digital Caviar 1,2 GB (1996-modell tror jeg). Denne funker plutselig ikke lenger. Hvis jeg prøver å klikke på den i Windows Explorer (Win2000), får jeg etter ca. 10 sek. beskjed om at den ikke er formatert. Hva kan ha skjedd? Kan den rett og slett ha blitt ødelagt, eller kan det være virus, eller...? BR Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 ....prøvde å scanne harddisken i Norton Antivirus, hvor jeg fikk beskjeden "the drive is locked by a disk utility". Tror jeg fikk samme beskjed i Win98 også... BR Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 huffameg, sørgelige greier hvis eneste utvei er å formatere...mye data går tapt... BR Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Vet ikke om det er noen løsning men let etter programmet Spinrite på nettet. Det formatterer uten å slette data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå