Erunyauve Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jepp...denne har jeg restene av. Datteren min sølte ut en kopp med te opp i den, og det likte den visst dårlig Noen her som har demontert en slik mus tidligere? Her er problemet. Musa ble tørket med hårføner, så den elektriske og optiske er ok. Men det er ikke skjelettet. Jeg skrudde ut en skrue under foran, og en skrue inni batterihullet. Da delte lokket seg lett. Uheldigvis mistet jeg de to fjærene som er festet til hjulet, men de ble raskt satt på etter å ha fjernet støv. Etter å ha tørket delen med elektronikk, tørket jeg delen med knapper. Så satte jeg sammen de to lokkene igjen og skrudde til skruene. Men hva skjer??? Jo, høyre og venstre museknapp som jeg tidligere trykket ned noen mm før det sa klikk, går nesten ikke å trykke ned....de er allerede inntrykket! Og hjulet går tregt. Opp igjen med skruene, av med topplokket, sjekke at fjærene sitter der de skal....og det gjør de. Sjekke at klikke-knappene reagerer...og det gjør de. Men det ser ut til at h/v-museknapp ikke møter nok motstand når lokket settes på, slik at der jeg tidligere kunne trykke ned flere mm, kan jeg nå max trykke ned 1mm før det klikker...og jeg må presse hardt... Noen som har demontert en slik mus som kan fortelle meg hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå