Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hvor normalt er det for dere (som tør å si det) å runke sammen med andre gutter? Vet om en liten gjeng (5-6 stk) som pleide se porr og runke sammen.. I samme rom altså Helt ærlig; jeg har aldri gjort det og kan ikke tenke meg at jeg noensinne kommer til å gjøre det. Endret 19. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvor normalt er det for dere (som tør å si det) å runke sammen med andre gutter? Vet om en liten gjeng (5-6 stk) som pleide se porr og runke sammen.. I samme rom altså Helt ærlig; jeg har aldri gjort det og kan ikke tenke emg at jeg noensinne kommer til å gjøre det. Samme her... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Slik lek er forebeholdt kjæresten min og meg, ingen andre. Men wtf er "kjeksleken"? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 - Det er godt.- Det er sunt. - Det er avslappende (hvem har vel ikke småsovet litt etter en håndjager?). - Fjerner stress. - Det er bra å ha hobbyer Enig. Godt også når man ikke selv står for moroa samtidlig som man hjelper motsatt kjønn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Slik lek er forebeholdt kjæresten min og meg, ingen andre.Men wtf er "kjeksleken"? Lurer på om det er kjent under navnet "Limp Bizkit" eller noe lignende. Amerikansk collegelek hvor man satt og runket på en kjeks. Den som sist kom måtte spise kjeksen. Vil tro det var det han mente. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Slik lek er forebeholdt kjæresten min og meg, ingen andre.Men wtf er "kjeksleken"? Lurer på om det er kjent under navnet "Limp Bizkit" eller noe lignende. Amerikansk collegelek hvor man satt og runket på en kjeks. Den som sist kom måtte spise kjeksen. Vil tro det var det han mente. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ah, den ja... Ufine greier. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Lurer på om det er kjent under navnet "Limp Bizkit" eller noe lignende.Amerikansk collegelek hvor man satt og runket på en kjeks. Den som sist kom måtte spise kjeksen. Vil tro det var det han mente. 2 sekunder etter: Moren min: Andrééééé! Vil du ha kjeks?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN. Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Å kvele valpen er da ikke noe å skamme seg over Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Slik lek er forebeholdt kjæresten min og meg, ingen andre.Men wtf er "kjeksleken"? Lurer på om det er kjent under navnet "Limp Bizkit" eller noe lignende. Amerikansk collegelek hvor man satt og runket på en kjeks. Den som sist kom måtte spise kjeksen. Vil tro det var det han mente. Haha, for real? GØY! :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ingenting som Kjeksleken.. Men vi har jo andre slagere som Runkesirkelen, der alle runker den til høyre, eller Russian Roulette - Cum edition. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvor normalt er det for dere (som tør å si det) å runke sammen med andre gutter? Vet om en liten gjeng (5-6 stk) som pleide se porr og runke sammen.. I samme rom altså Hehehe, gode gamledager Nå til dags er slike aktiviteter kun utført alene eller sammen med kona.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg skal aldri mer spise kjeks.... Jeg lurer på hvordan i helvette de fant på den leken! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg skal aldri mer spise kjeks....Jeg lurer på hvordan i helvette de fant på den leken! Alkohol? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg skal aldri mer spise kjeks....Jeg lurer på hvordan i helvette de fant på den leken! Alkohol? Mulig. Alkohol og noe annet rart. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvor normalt er det for dere (som tør å si det) å runke sammen med andre gutter? Vet om en liten gjeng (5-6 stk) som pleide se porr og runke sammen.. I samme rom altså har ALDRI vært på tanken en gang :S har ikke hørt om noe sånnt heller Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ingenting som Kjeksleken..Men vi har jo andre slagere som Runkesirkelen, der alle runker den til høyre, eller Russian Roulette - Cum edition. syke syke menneske Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ingenting som Kjeksleken..Men vi har jo andre slagere som Runkesirkelen, der alle runker den til høyre, eller Russian Roulette - Cum edition. Steffy, du er syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg