Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Alle gjør det, de som sier de ikke gjør det lyver... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Alle gjør det, de som sier de ikke gjør det lyver... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Alle gjør det, de som sier de ikke gjør det lyver... Eller har dame (evt. type).. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Mine personlige rekorder: Flest ganger på 24 timer: ? Flest ganger på en uke: ? Flest ganger på en time: ? Raskeste: 40 sek Lengste: 1 og en halv time med konstant runking, men flere ganger har jeg hatt runke seanser på opptil 3-4 timer - Runke, ta pause, runke, ta pause kombinert med pron surfing (pausene varer ikke så lenge at den har tid til å bli slapp...) Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 sæden må ut uansett, enten i dass, buksa eller dama;) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Alle gjør det, de som sier de ikke gjør det lyver... Eller har dame (evt. type).. Nei. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt Skulle likt å se mora og faren din måtte bryte opp badedøra og finne deg liggende i dusjen med en ladning på magen og tryllestaven i hånda. :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt Skulle likt å se mora og faren din måtte bryte opp badedøra og finne deg liggende i dusjen med en ladning på magen og tryllestaven i hånda. :!: :!: Hehe, hadde nok våkna igjen lenge før den tid da men... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ha meg unnskyldt, men nå tar jeg meg en tur i Babethreaden. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt Skulle likt å se mora og faren din måtte bryte opp badedøra og finne deg liggende i dusjen med en ladning på magen og tryllestaven i hånda. :!: Haha :!: genialt sagt. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nytt uttrykk: Vifte tryllestaven! :!: Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nytt uttrykk: Vifte tryllestaven! :!: :!: :!: :!: den satt! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Må legge til:-Det er naturlig. neppe Ehh, jo? Du tror virkelig det er naturlig å runke? Den er der for å formere oss, ikke tilfredstille oss selv. Noen gang hørt om et dyr som har runket? Endret 18. april 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen gang hørt om et dyr som har runket? Aper wanker i ett sett... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 er litt vanskelig for eksempelvis en hest at den skal runke lissom Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, jeg tror det... Mennesket er den eneste rasen, sammen med en ape-art, som har sex kun for gledens skyld. Når vi ikke har tilgang på kvinner er det jo naturlig av vi tilfredstiller oss selv. Det ville overrasket meg stort om steinaldermennesket ikke runket. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen gang hørt om et dyr som har runket? Aper wanker i ett sett... Gjør de virkelig det? Tror jeg nesten ikke på Men det gjør det likevel ikke naturlig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Delifiner har også sex for tilfredstilleslsen, forøvrig så tror eg de bryr seg fint lite om kjønn... Husker ikke helt.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen gang hørt om et dyr som har runket? Aper wanker i ett sett... Gjør de virkelig det? Tror jeg nesten ikke på Men det gjør det likevel ikke naturlig. Har sett det på tellyn, å jo det er naturlig... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Men det gjør det likevel ikke naturlig. Joda, de er akkurat de samme kåte jævelene som vi mennesker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg