Gå til innhold

Hva synes folket om Onanering/masturbering?

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine personlige rekorder:

Flest ganger på 24 timer: ?

Flest ganger på en uke: ?

Flest ganger på en time: ?

Raskeste: 40 sek

Lengste: 1 og en halv time med konstant runking, men flere ganger har jeg hatt runke seanser på opptil 3-4 timer - Runke, ta pause, runke, ta pause kombinert med pron surfing (pausene varer ikke så lenge at den har tid til å bli slapp...)

Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt :D

Lenke til kommentar
Beste: Humm det er SÅÅÅÅ mange, men en gang i dusjen holdt jeg på å besvime under en orgasme så den stiller sterkt :D

Skulle likt å se mora og faren din måtte bryte opp badedøra og finne deg liggende i dusjen med en ladning på magen og tryllestaven i hånda. :!:

Lenke til kommentar

Skulle likt å se mora og faren din måtte bryte opp badedøra og finne deg liggende i dusjen med en ladning på magen og tryllestaven i hånda. :!:

:!:

Hehe, hadde nok våkna igjen lenge før den tid da men...

Lenke til kommentar

Haha :!:

genialt sagt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror det... Mennesket er den eneste rasen, sammen med en ape-art, som har sex kun for gledens skyld. Når vi ikke har tilgang på kvinner er det jo naturlig av vi tilfredstiller oss selv. Det ville overrasket meg stort om steinaldermennesket ikke runket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...