Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Continue quoting, this can be fun. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tror jeg lar min tskjorte snakke for seg selv ang. mine meninger om temaet masturbasjon: Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Og jeg vasker ALDRI hendene etterpå. Jeg har tatt i de hendene. Du har passiv-runket meg. Du er nok ikke alene der... Edit: Noen ganger foler jeg at jeg ikke savner vare LANs, Stef. Spesielt under sanne omstendigheter Endret 28. april 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 jeg er helt enig med neptun her! onani er en pest som må jages vekk, en gang for alle! seriøst synes jeg det er en fin og underholdende hobby... for den yngre generasjonen som ikke helt har fått inn teknikken enda, legger jeg her en link: lær å onanere... (kanskje litt på kanten...) lykketil! 4024322[/snapback] Punkt 6: Gjenta hvert 15-30 minutt inntil du er 30 år. LOL Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hater nabbs som absolutt må bumpe år-gamle tråder. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hmm. jeg har visst postet i denne tråden :/ Hvordan finne posten uten å slavisk lese gjennom 23 sider med søppel? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Et utrykk er "Å vekke fisken" Onani er digg! Hvis noen har spørsmål om det så har vi "Den store onaneringstråden" i "Seksualitet" Happy stryk på laksen folkens! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Et utrykk er "Å vekke fisken" Onani er digg! Hvis noen har spørsmål om det så har vi "Den store onaneringstråden" i "Seksualitet" Happy stryk på laksen folkens! Ja, men vi hadde den ikke når denne tråden ble opprettet. Se når den ble laget da. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den som onanerer hver dag og spesielt oftere kan på sikt utsette seg for helseriskoer som impotens m.m. , de driver rovdrift på seg selv. Til å begynne med blir driftene bare sterkere, men som sagt på sikt kan dette slå tilbake. Har ingen nettlink, men har lest en god del om det...og jeg tuller ikke nå. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den som onanerer hver dag og spesielt oftere kan på sikt utsette seg for helseriskoer som impotens m.m. , de driver rovdrift på seg selv. Til å begynne med blir driftene bare sterkere, men som sagt på sikt kan dette slå tilbake. Har ingen nettlink, men har lest en god del om det...og jeg tuller ikke nå. Haha.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha.. Jeg tuller ikke. Har info fra bl.a. Men's Health (et ellers ganske sexliberalt magasin). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Haha.. Jeg tuller ikke. Har info fra bl.a. Men's Health (et ellers ganske sexliberalt magasin). Få se da. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hva skal du se ? Det er snakk om et magasin dette, vanskelig å vise deg det. Var snakk om at de sædproduserende kjertler ble stresset av aktivitet oftere enn ca. 4 g/uka. Har lest om det i Vi Menn også. Dette er ikke et innlegg for/mot onani fra min side, ville bare fortelle hvor grensen rent fysisk kan gå. Men du har rett til å tro hva du vil. Endret 21. oktober 2007 av geirm Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva skal du se ? Det er snakk om et magasin dette, vanskelig å vise deg det. Var snakk om at de sædproduserende kjertler ble stresset av aktivitet oftere enn 3-4 g/uka. Har lest om det i Vi Menn også. Dette er ikke et innlegg for/mot onani fra min side, ville bare fortelle hvor grensen rent fysisk går. Men du har rett til å tro hva du vil. Jeg kunne sikkert bladd opp hundrevis av artikler, her er noen En gutt spør om det er bra å onanere fem ganger om dager? http://www.klara-klok.no/wips/793729499/caseId/95552641/ "Jeg er en gutt på 16 å lurer på om det er farlig eller noen dålige sider med og onnanere flere ganger daglig? " http://www.klara-klok.no/wips/793729499/caseId/1153730824/ "er det normalt å onanere 9 ganger om dagen?" http://www.klara-klok.no/wips/793729499/caseId/822440326/ Dette kommer fra politelig helsesøster. Nå har jeg i hvert fall dokumentert at onanering opp til 9 ganger om dagen ikke er farlig, og du har bare komt med ord. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jepp jeg har også lest flere steder, feks Dagbladet.no's sexspørsmål spalte, de har aldri nevnt at det er farlig med mer enn 4 ganger pr uke. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du, seriøst: Tror du helsesøster eller legestudenten (ofte slike) på denne og andre nettsteder har full peiling på dette ? De svarer hva de tror eller hva man "vet" - så langt, de har neppe lært noe spesielt om dette. Men jeg bare referer til hva som har stått noen steder. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Du, seriøst: Tror du helsesøster eller legestudenten (ofte slike) på denne og andre nettsteder har full peiling på dette ? De svarer hva de tror eller hva man "vet" - så langt, de har neppe lært noe spesielt om dette. Men jeg bare referer til hva som har stått noen steder. Tror du virkelig det sitter noe mer random folk på seriøse steder som klara-klok.no, enn i redaksjonen for et blad som heter Men's health som nesten ingen har hørt om? Tjenesten finansieres av Sosial- og helsedirektoratet og Nordland fylkeskommune. UNG i Nordland, Nordland fylkeskommune er driftsansvarlig for Klara Klok og innehar konsesjon fra Datatilsynet for driften av tjenesten. Du mener vel all form for sex mer enn fire ganger i uken er farlig også? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Unødvendig bump. Dere kan fortsette i en ny tråd om det er ønskelig. Husk da å lage tråden i riktig katagori (Samfunn - Seksualitet). Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg