knutby Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) onani er sundt! Endret 28. april 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Poengordningen vi har på skolen:Dassen - 5 poeng Heldagsprøve - 15 poeng I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25 Framføring - 45 poeng Kantinen - 55 Lærerværelset - 150 poeng Kontoret til rektor - 250 poeng Noen som har fått 100 eller mer noen gang? fått 250. Men det er bare på en score Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 hahaha, på rektors kontor Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Poengordningen vi har på skolen:Dassen - 5 poeng Heldagsprøve - 15 poeng I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25 Framføring - 45 poeng Kantinen - 55 Lærerværelset - 150 poeng Kontoret til rektor - 250 poeng Utrolig bra :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Framføring - 45 poeng haha hvordan skal du få til det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Framføring - 45 poeng haha hvordan skal du få til det? Er ikke noe problem å få det til, men tørr du? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kansje vist man er tilskuer. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Kansje vist man er tilskuer. Tør tippe det var som tilskuer det var snakk om jah... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tør tippe (og det blir ikke tipping fordi det er jeg som har laget listen) at det har med å ha hånden i lommen og jokke mens du har foredrag. Ikke akkurat en av de letteste tingene, man burde egentlig få mer poeng. Jeg skal ta det opp med Onani-styret. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg skal ta det opp med Onani-styret. Et egent styret faktisk Ja er enig der, du kan igrunn bare gå inn på rektors kontor uten at han er der da? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tør tippe (og det blir ikke tipping fordi det er jeg som har laget listen) at det har med å ha hånden i lommen og jokke mens du har foredrag. Ikke akkurat en av de letteste tingene, man burde egentlig få mer poeng. Jeg skal ta det opp med Onani-styret. Du er ikke tifelgivis med i den gjengen som runka på jentedoene på en skole og filma det med mobilkamera? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir" bæææææææd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir" bæææææææd Ahaha, så utruleg bra! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir" bæææææææd Festlig! Du er ikke tifelgivis med i den gjengen som runka på jentedoene på en skole og filma det med mobilkamera? tongue.gif Tenkte å nevne det samme Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN. WTF? Kulan litt med det Steffy. Ikke noe humping/jokking eller liknende på LAN.. Phone, din skitne bitch, alle vet at du er den første til å kle av deg på LAN. :!: Steffyboy, forresten, hvordan kan du vite hva som er sært og hva som ikke er sært? Dette er jo forskjellig fra hva folk mener. Hvis jeg mener det er sært å runke på bussen, kan ikke du si det er feil. idiotisk post det her forresten Hvorfor sier du til slutt i innlegget at posten din er idiotisk, for så å sikle av det? Tenkte på hele tråden da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir" bæææææææd Jeg er uten ord.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 En kompis av meg fikk morra styrtende inn på rommet med en dorull i hånden "skrikende" "det er greit at du onanerer...men vær så snill....bruk toalettpapir" bæææææææd litt eid der. Men ikke bra, Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg tør tippe (og det blir ikke tipping fordi det er jeg som har laget listen) at det har med å ha hånden i lommen og jokke mens du har foredrag. Ikke akkurat en av de letteste tingene, man burde egentlig få mer poeng. Jeg skal ta det opp med Onani-styret. Det så jeg en gutt gjøre på t-banen. Jeg var den eneste som så det, for han satte sekken i veien. Kult med flashing av ukjent mengde ballehår på t-banen ja... Han burde nok få 200 poeng; innlevelsen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Bonuspoeng for teknikk, originalitet og utløsning. Minuspoeng for å bli tatt (eventuellt bonuspoeng hvis den som tar deg blir med). Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN. WTF? Kulan litt med det Steffy. Ikke noe humping/jokking eller liknende på LAN.. Phone, din skitne bitch, alle vet at du er den første til å kle av deg på LAN. :!: Steffyboy, forresten, hvordan kan du vite hva som er sært og hva som ikke er sært? Dette er jo forskjellig fra hva folk mener. Hvis jeg mener det er sært å runke på bussen, kan ikke du si det er feil. idiotisk post det her forresten Hvorfor sier du til slutt i innlegget at posten din er idiotisk, for så å sikle av det? Tenkte på hele tråden da Det var vel egentlig " " jeg lurte på hva gjorde der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg