Skeptos Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som har forslag til en sær plass jeg kan prøve? ta i skikkelig nå, dette skal bli sært I kirka under en konfirmasjonsgudstjeneste. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som har forslag til en sær plass jeg kan prøve? ta i skikkelig nå, dette skal bli sært I kirka under en konfirmasjonsgudstjeneste. Høres ut som en challenge! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Poengordningen vi har på skolen: Dassen - 5 poeng Heldagsprøve - 15 poeng I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25 Framføring - 45 poeng Kantinen - 55 Lærerværelset - 150 poeng Kontoret til rektor - 250 poeng Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fy fader for en bra tråd dette er :!: Jeg har ikke blitt busta enda, men jeg har vært temmelig nære på en del ganger! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Poengordningen vi har på skolen:Dassen - 5 poeng Heldagsprøve - 15 poeng I klasserommet på kateteret i friminutt (her gjelder det å bli ferdig før noen ser deg) - 25 Framføring - 45 poeng Kantinen - 55 Lærerværelset - 150 poeng Kontoret til rektor - 250 poeng Noen som har fått 100 eller mer noen gang? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har ikke blitt busta enda, men jeg har vært temmelig nære på en del ganger! Du er ikke alene... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som har fått 100 eller mer noen gang? Til sammen? Jeg har gått på den skolen i nærmere 2 år, jeg har ca like mange poeng som jeg har innlegg. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som har fått 100 eller mer noen gang? Til sammen? Jeg har gått på den skolen i nærmere 2 år, jeg har ca like mange poeng som jeg har innlegg. XD :!: Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Julenissen: You got it! Kjeksleken EIER. Obligatorisk på KompisLAN. WTF? Kulan litt med det Steffy. Ikke noe humping/jokking eller liknende på LAN.. Phone, din skitne bitch, alle vet at du er den første til å kle av deg på LAN. :!: Steffyboy, forresten, hvordan kan du vite hva som er sært og hva som ikke er sært? Dette er jo forskjellig fra hva folk mener. Hvis jeg mener det er sært å runke på bussen, kan ikke du si det er feil. idiotisk post det her forresten Hvorfor sier du til slutt i innlegget at posten din er idiotisk, for så å sikle av det? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Noen som har fått 100 eller mer noen gang? Til sammen? Jeg har gått på den skolen i nærmere 2 år, jeg har ca like mange poeng som jeg har innlegg. Note to self: Aldri håndhilse med Steffy Endret 27. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Note to self: Aldri håndhilse med Steffy Jeebus, alle du noengang har hilst på har wanket massevis... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Note to self: Aldri håndhilse med Steffy Jeebus, alle du noengang har hilst på har wanket massevis... No shit? Større sannsynlighet for å hilse på en "fersk" hånd hos han her da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tja, for alt jeg vet kan det jo hende han ligger UNDER gjennomsnittet hva wanking angår. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tja, for alt jeg vet kan det jo hende han ligger UNDER gjennomsnittet hva wanking angår. Jeg ligger nok langt over gjennomsnittet, du. Og jeg vasker ALDRI hendene etterpå. Lenke til kommentar
r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Og jeg vasker ALDRI hendene etterpå. Jeg har tatt i de hendene. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Tja, for alt jeg vet kan det jo hende han ligger UNDER gjennomsnittet hva wanking angår. Jeg ligger nok langt over gjennomsnittet, du. Og jeg vasker ALDRI hendene etterpå. Ai rest mai cæis bæibi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Og jeg vasker ALDRI hendene etterpå. Jeg har tatt i de hendene. Du har passiv-runket meg. Lenke til kommentar
pooky Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Onani er, som sagt, en SYND! Gud lar hendene dine råtne hvis du onanerer! Onani er en sykdom og et stadig økende internasjonalt problem, som vi i Svevende Ord tar svært alvorlig. Masturbasjons-pesten kan og må bekjempes! Dette er første del av Svevende Ords ANTI-ONANI-SKOLE: BRUK BØNNENS MAKT! Når fristelsen til å masturbere er for sterk, rop "Stopp!!!", så høyt du kan til de grisete tankene i hodet ditt. Syng en salme eller siter deler fra Bibelen, gjerne fra noen av de mer dramatiske delene av "Johannes' Åpenbaring". SETT DEG MÅL! * Lag en anti-onani-kalender. Hvis du masturberer, farger du den dagen svart. Målet ditt er å ha ingen svarte dager! Kalenderen vil bli en svært synlig målestokk på dine svakheter. Se lenge på kalenderen dersom du blir fristet til å legge til en svart dag. Si til deg selv om igjen og om igjen: "Gud hater onani! Gud hater onani!, osv, osv." * Etabler et belønningssystem. Hver gang du klarer å oppnå et mål, som for eksempel 2 dager uten onani, kan du gi deg selv 10 kroner. Disse pengene kan du bruke på noe gøy! BRUK FYSISKE BEGRENSNINGER! * Sov påkledd med mange lag klær. Disse vil være vanskelig å ta av i halv-søvne, og du risikerer dermed ikke noen ubevist klatting på kjønnsorganene dine. * Når fristelsen er stor: Hold fast på Bibelen med begge hender. Tving deg selv til å tviholde på den, helt til du mister kraften i begge hendene. Dette vil være med å eliminere faremomentet. * I kritiske situasjoner kan det også være nødvendig å binde den farlige hånden fast til sengekanten. TA KONTROLL OVER DINE EGNE FØLELSER! * Aversjonstrening kan være en god løsning. Bruk lang tid til å lære deg å assosiere onani med andre svært frastøtende ting. For eksempel kan dette være å ligge i et badekar fullt med levende makk, mens du spiser dem. Denne metoden er kjent for å være meget effektiv i vår menighet! * Vær utadvendt og vennlig. Tving deg selv til å være med andre mennesker. Gå ut blant folk, smil til dem, gjør gode gjerninger og vær en god kristen. MEN: Treffer du noen mennesker som får fram onanisten i deg, må du løpe hjem og legge deg i fosterstilling under iskaldt vann i dusjen. Ikke gå ut av dusjen før du ikke lengre kan kjenne kulden fra vannet. LYKKE TIL! HUSK AT GUD HATER ONANISTER!!! Her er sannheten om onani Onani Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg