Gå til innhold

Hva synes folket om Onanering/masturbering?


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en gang jeg hadde en VELDIG ekkel følelse at jeg ble offer for å overvære en jente som benyttet seg av dette med onanering uten hender ...

Hadde nettopp fått vite at hun visstnok hadde en del intimpiercinger, og det første jeg ser henne gjøre er selvsagt å gjøre masse ... rare ... bevegelser i stolen ved siden meg. Hun holdt på lenge. Det var jo ... artig på en måte, men ikke akkurat sexy.

 

Kan selvsagt være mitt syke sinn som var på tur.

Lenke til kommentar
Tar ikke sjangsen for det, blir du busta er du stempla for resten av livet!  :ermm:

Det stemmer. Jeg har en liten historie å fortelle:

Det var en gang i 9. klasse (ca 3 år siden) at en bekjent som vi kaller "Morten" (fordi det var det han het) satt i klasserommet, og følte at lille-Morten lå i litt ubehagelig posisjon. Han gjorde som alle gutter gjør; han justerte. Vel, i det han justerte snudde jenten som satt ved siden av ham seg, og så hva han holdt på med (eller, det hun trodde han holdt på med).

 

3 år er gått, og han kalles fortsatt for Runke-Morten.

 

edit: True story.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
De kan ligge og gni underkroppen mot underlaget og få en deilig følelse!

Hahaha.. :!:

Vet ikke om du lo fordi at du mener at det ikke er tilfelle, men jeg vet om mange damer som har våknet i orgasme etter at de ubevist har ligget å gnikka med dyna mellom bena!

 

Viva la erotikknett.no sitt forum :p

 

Edit: Leif.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
De kan ligge og gni underkroppen mot underlaget og få en deilig følelse!

Hahaha.. :!:

Vet ikke om du lo fordi at du mener at det ikke er tilfelle, men jeg vet om mange damer som har våknet i orgasme etter at de ubevist har ligget å gnikka med dyna mellom bena!

 

Viva la erotikknett.no sitt forum :p

 

Edit: Leif.

:lol:

 

 

 

 

(er litt overtrøtt, kan det være det ?)

Lenke til kommentar
hehe, er det noen av dere som har "rare" plaser\steder dere onanerer på da? feks: skolen, jobb osv..

 

Senga er vel best :p

Flere ganger bakerst i bussen, pirrende :p

 

Det offentlige toalettet på Fagernes hotel, rimelig gra akkurat da...

 

6/9 rom i dette huset jeg sitter i nå.

 

MANGE forskjellige dusjer/badekar.

 

På verandaen, 3 meter unna veien :innocent:

 

Campingvogna selv med 2 andre personer kun 2-3meter unna uten skillevegg.

 

Fårteltet til campingvogna.

 

Toalettet og flere dusjer på den campingplassen.

 

Stranda på andre siden av det vannet på campingplassen (ble litt smånervøs da jeg plutselig la merke til en båt som la til et steinkast unna meg mens jeg var midt i akten... Da dro jeg også)

 

I båten jeg brukte for å komme meg over vannet.

 

I vannet jeg kjørte over...

 

Sikkert MANGE andre relativt spesielle plasser som jeg ikke kommer på akkurat nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...