Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er helt naturlig, sånn er det bare! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Unger sier jeg bare =p skjønner ikke helt hva onani har her inne på hw.no å gjøre.. men samme kan det være Kan det være OT? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Du skulle bare visst. Msn-sex på dere to eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Du skulle bare visst. Msn-sex på dere to eller? Hehe, neida. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Du skulle bare visst. Msn-sex på dere to eller? Hehe, neida. å joda.. jeg har vært meg jeg og.. kurt p, kd og ananas.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 å joda.. jeg har vært meg jeg og.. kurt p, kd og ananas.. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 helt naturlig og onanere vel... Avslappende Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det var bare så herliiiiii måål Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men det gjør det likevel ikke naturlig. Det er faen meg ikke mer unaturligt enn å knulla ei jente for lystens skyld! Poenget er? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men det gjør det likevel ikke naturlig. Det er faen meg ikke mer unaturligt enn å knulla ei jente for lystens skyld! Poenget er? At det er like (u)naturlig som å ha samleie som ikke utelukkende er for reproduksjonens skyld, noe de færreste samleier er Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 At det er like (u)naturlig som å ha samleie som ikke utelukkende er for reproduksjonens skyld, noe de færreste samleier er Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvorfor bry seg om det er naturlig eller ikke? På en måte så er jo veldig mye av det oss mennesker foretar oss unaturlig, men er det virkelig noe galt med det så lenge det ikke går utover noen? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Egentlig bedre å riste tryllestaven enn å finne ei dame du kan voldta da.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Egentlig bedre å riste tryllestaven enn å finne ei dame du kan voldta da.... Sier du det du. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Tryllestaven er magisk ! Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hehe, genialt. Onanering er ikke unormalt for fem flate. Men jeg vil si at det er en solo aktivitet (ikke bland inn brusen no ). Altså ikke noe kjeks, kopp eller rulett her gitt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Siden det er enkelte her som påstår at det ikke er naturlig å pompe protein så tror jeg de bare er sjalu på oss andre fordi de selv ikke kan å onanere. Kanskje denne kan være til hjelp for dere? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Det er vell kanskej andre gangen den blir linka til..... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det er vell kanskej andre gangen den blir linka til..... Ser nå ikke linken noe annet sted her i tråden jeg, men det er godt mulig at jeg har oversett den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg