MemorY Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Men jenter hvor er dere? Merklig nok (nesten) bare gutter som skriver her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) *rekke opp venstrehånda* HAHA og hvor er høyrehånda? Nede og lager mat. Endret 20. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 *rekke opp venstrehånda* HAHA og hvor er høyrehånda? Nede og lager mat. øøøøøøøø Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Special sauce, cumming right up. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det noen her som husker den tidligere adressen til norges paintballforum? hehe... makeme.cum Når vi er inne på onaneringsord så har vi: Melke rullen Pusse staken Tømme melketanken Lette på trykket og andre mer eller mindre kamuflerte ord... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Men jenter hvor er dere?Merklig nok (nesten) bare gutter som skriver her Er jo noen jenter som har skrevet her da (tror jeg). Men det er vel kanskje ikke så rart når det er 98,7% gutter her på forumet. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Unger sier jeg bare =p skjønner ikke helt hva onani har her inne på hw.no å gjøre.. men samme kan det være Lenke til kommentar
svamp Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Hvem vet, kanskje det var timer med oppsyking før det innlegget? Harry måtte nok konsulteres også. ( ) Edit: Forresten, jeg har visst lovet å slutte med det der HP-greiene. Så spænk ån mi. Endret 20. april 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er ingenting i veien med å onanere til bilder av Hermine. Hun er HOTT. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Unger sier jeg bare =p skjønner ikke helt hva onani har her inne på hw.no å gjøre.. men samme kan det være Nerder sitter mye foran PC-en. De som sitter mye foran PC-en surfer ofte etter porr. Folket her sitter ofte mye foran PC-en. Ser man på porr wanker man til tider i tillegg... You do the math. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Gjennomsnittsalderen her på forumet er 14-16, og det er da folk flest runker mest. Even easier math. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva med at de som sitter foran PC-en mye, ikke nødvendigvis er nerder, og som bruker tiden foran PC-en til noe annet enn å surfe porr? Me = eksempel. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Folk sier det til og med rett ut... There is no math... the math is dead, long live masturbation. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva med at de som sitter foran PC-en mye, ikke nødvendigvis er nerder, og som bruker tiden foran PC-en til noe annet enn å surfe porr? Me = eksempel. Haha, det kan du få meg til å tro. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva med at de som sitter foran PC-en mye, ikke nødvendigvis er nerder, og som bruker tiden foran PC-en til noe annet enn å surfe porr? Me = eksempel. Haha, det kan du få meg til å tro. Prøver ikke å få deg til å tro noe som helst. Om du tror på meg og/eller mine innlegg, er opp til deg å avgjøre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Special sauce, cumming right up. Er ikke ofte jeg sitter og ler for meg selv når jeg leser på forumet. Dette var en av gangene. (Carsten, you ruined the funniness. Shame on you.) Endret 20. april 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Special sauce, cumming right up. Lol @ Stefan. "Hairgel? No, I make my own." Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Det eneste som forbauset meg i denne tråden var det Tonio skrev. Trodde ikke hun var typen til å si "Jeg synes det er godt". Er liksom ikke det inntrykket jeg har fått av henne før nå... Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Men det gjør det likevel ikke naturlig. Det er faen meg ikke mer unaturligt enn å knulla ei jente for lystens skyld! Har du aldri sett en kåt hund som vil tilfredstille sine lyster? eller hest for den slags skyld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg