CFD Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg så litt i en Europris katalog og fant at de solgte en lang juletre belysning til 150kr. Tenkte at hvis jeg fjerne mellomrommet mellom lysene og fester de i kabinettet har jeg noe av det feteste NOEN kommer til og ha belysning i kabinettet sitt. Det var sånne små pærer og det var 230W tilkobling så hvis jeg lodder litt inne i PSU så fester jeg den der. Er dette bare meg eller høres dette utrolig kult ut?? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det funker kanskje bra det. selger de juletrelys på sommern? Men ulempen er at de varmer noe vannvittig vis du setter dem i en klase. Lysdioder er bedre men det er mye jobb og lodde de sammen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Varme? Det hadde jeg ikke tenkt på ,og du har et poeng der. Noen som har noen løsninger på dette? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 bøgge: lodding er gøy da :wink: jeg mener det er verd det. du får ca 4stk på 12 volt :smile: (i serie) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 22:39, CFD skrev:Varme?Det hadde jeg ikke tenkt på ,og du har et poeng der.Noen som har noen løsninger på dette? Sette vapochillen til og kjøle ned lysene Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-07-06 22:43): Quote: Den 2002-07-06 22:39, CFD skrev: Varme? Det hadde jeg ikke tenkt på ,og du har et poeng der. Noen som har noen løsninger på dette? Sette vapochillen til og kjøle ned lysene Vil faktisk si at den varmer mer en den kjøler. Den kjøler på et sted og varmer overalt. Lenke til kommentar
Butcheren Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 HEHE,dette er knall bra,jeg hadde i en hel lenke(er det 9m den er?) og dette lyste virkelig opp på LAN.Jeg har den ikke i nå,siden et ikke er jul,men den er bra hele året:) Butcheren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå