phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hei, er ute etter et par rimelige bokhyllehøytallere + en sub. skal foreløpig bare brukes som et 2.1 anlegg til musikk og film, men etterhvert skal de byttes ut med et par ordentlige fronthøyttalere og brukes som bakhøytallere. har tittet på disse: Audio Pro Black Pearl V2 Audio Pro B1.36 syntes de virket lovende utifra det jeg har lest, noen kommentarer på disse eller anbefaling til noe bedre? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Krix Equinox er den desidert råeste stativhøyttaleren jeg har hørt, til en mer eller mindre fornuftig pris. Det eneste den ikke har er dypbass. PM Audio i Kristiansand selger den. Endret 17. april 2005 av Peterman Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 joda virka lekre de, men litt for dyr desverre.. i den prisklassen jeg har satt opp, er audio pro et godt alterntiv? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 joda virka lekre de, men litt for dyr desverre.. i den prisklassen jeg har satt opp, er audio pro et godt alterntiv? Audio pro leverer kvalitetsvarer, så det er helt sikkert et godt alternativ. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 du har ikke tilfeldigvis hørt disse høyttalerne eller sub'n selv? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du har ikke tilfeldigvis hørt disse høyttalerne eller sub'n selv? Nei, men jeg har hørt diverse andre høyttalere fra audio pro, både stereo og surroundoppsett. De leverer skikkelige varer. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) http://www.qln.se/index2.php3?page=speaker...ubmenu=speakers Du kan alltids lytte på disse hos hifi centeret, fikk ikke opp sia på nett akkurat nå... Må kanskje si at jeg har hørt på 604 MkII og syns de spiller meget bra, prisen og slikt tatt i betraktning Endret 18. april 2005 av ThoooR Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 hm.. hva med dette oppsettet kanskje? høyttalere + sub noen hundrelapper dyrere, men er det verdt det? dette vs audio pro oppsettet, hva er best? også en kompis av meg snakket om dette jbl oppsettet, kan det måle seg med disse andre to oppsettene? høyttalere + sub Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Du burde egentlig dra rundt og lytte selv. Du kan helt klart få anbefalinger her, men det vesentlige når du selv skal kjøpe er egentlig at du får kjøpt de som DU mener har best "lyd", klang osv. Sånn for å legge til så kan jeg si at jeg selv har hatt meget gode erfaringer med Patos, riktignok basic gulvstående modell... Edit : www.patos.no hvis du vil titte Endret 18. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 joda vet jo at det er best. men greit og få litt råd her først så man slipper høre på allt som finnes der ute, også slipper man bli lurt av flinke selgere. skulle alle bare gått ut og lyttet så hadde det vel strengt tatt vært lite og skrive om her i audio avdeliga. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hihi du har et poeng der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå