Anonym234 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ingen som skal ha med no skjermer til pc'ene sine a?? Laptop? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Jeg tror jeg bare ville hatt med meg SiQux jeg ***For de som ikke skjønte det; Jeg bare tuller (Neida SiQux) Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg tror jeg bare ville hatt med meg SiQux jeg ***For de som ikke skjønte det; Jeg bare tuller (Neida SiQux) Jeg ville hatt med deg også... men hvis du hadde vært opptatt hadde jeg valgt MacGyver... Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 hmmmm jeg tenkte å skive sigaretter... men når jeg tenker meg om så er det egentlig bare noe svineri som jeg desverre er blitt avhengig av... så jeg kan ikke si det er min favoritt ting.. men et liv uten musikk kan jeg ikke tenke meg, så jeg måtte nok hatt musikk som min favoritt ting merker bare når jeg ikke har hørt musikk på noen dager begynner jeg å få abstinenser å bare MÅ høre musikk... men det er jo flere ting oxo da... fks min kjære PC med mine 10000 mp3 låter og internett så jeg kan laste ned musikk jeg ikke har (jeg bruker ikke maskinen KUN til musikk, jeg sitter mye å chater å sitter i forumet oxo) og mitt lille elektronikk verksted Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Men hvis vi tenker helt særriøst!!! : Hva hadde egentlig Vært best å hatt med på en øde øy? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Solcelledrevet satelittelefon så klart, da kan man bare ringe etter hjelp. Genialt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Men hvis vi tenker helt særriøst!!! : Hva hadde egentlig Vært best å hatt med på en øde øy? Båt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Men hvis vi tenker helt særriøst!!! : Hva hadde egentlig Vært best å hatt med på en øde øy? Båt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Det er vel ikkje akkurat det denne tråden handlar om... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er det en spesiell ting du ville tatt med deg på en øde øy, fremfor noe annet? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Det er vel ikkje akkurat det denne tråden handlar om... Les første innlegg i tråden først! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Då misforstod eg. Eg trudde det var av ting som ein hadde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg har båt. Jeg mistenker at hvis jeg tok med meg en gitar og en haug med "hvordan spille gitar"-bøker så hadde jeg ikke kjedet meg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 En annen ting som hadde vært meget praktisk, hadde jo kanskje vært et helikopter med full tank Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 En annen ting som hadde vært meget praktisk, hadde jo kanskje vært et helikopter med full tank men kan du bruke helikopteret uten å styrte eller kræsje? jeg kan ikke en gang kjøre helikopter i BF1942 så jeg ville heller gått for en båt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 En annen ting som hadde vært meget praktisk, hadde jo kanskje vært et helikopter med full tank men kan du bruke helikopteret uten å styrte eller kræsje? jeg kan ikke en gang kjøre helikopter i BF1942 så jeg ville heller gått for en båt Måtte nok ha en "Helicopter-driving for dummies" bok eller no' sånt med meg også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå