Poor Leno Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På denne tråden vil jeg gjerne vite hva som er din favoritt ting i hele verden!! Hva er det du absolutt ikke greier deg uten her i verden? Er det en spesiell ting du ville tatt med deg på en øde øy, fremfor noe annet? Min ting (tror jeg) ville vært........kanskje en lommekniv....? Hva er ditt must her i verden? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hvorfor damer? Hvorfor det? Slik at du kan spise dem, når sulten jager gjennom deg? Eller kanskje å få dem tilå jakte på vildt og bær for deg, når du ikke gidder? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Musikk. Et liv uten musikk ville nok vært mye kjedeligere ja... Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 pr0n er jo alltid greit og ha da ellers er det nok Metal Gear og kanskje musikk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Må nok si at musikk er MEGET viktig å ha ja! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Familien min Vennane mine Musikk Damer Trening PC Det er dei tinga eg sett høgast her i verda. På ein førsteplass kjem vennane mine og familien min. Uten tvil. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 På denne tråden vil jeg gjerne vite hva som er din favoritt ting i hele verden!! Hva er det du absolutt ikke greier deg uten her i verden? Er det en spesiell ting du ville tatt med deg på en øde øy, fremfor noe annet? Min ting (tror jeg) ville vært........kanskje en lommekniv....? Hva er ditt must her i verden? want some duct tape with that pocketknife?? Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 pc'en.. lurer på hva jeg gjorde før jeg fikk den Lenke til kommentar
nitja Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ville hatt med meg MacGyver jeg.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Damer. Damer. Familien minVennane mine Damer Jeg vet ikke hvorden dere er, men jeg ser ikke på mennesker som "ting". Min personlige favorittting er, såklart, min PC. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ville hatt med meg MacGyver jeg.. jeg også Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 pc'en.. hvis jeg sitter på den øya og er sulten så kan jeg jo bare bestille mat på nettet.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Dere ville hatt med dere MacGuyver ja, men ville han hatt med dere? Svaret er nok nei Han hadde nok puttet lommekniven i buksa, og gått....... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vet ikke hvorden dere er, men jeg ser ikke på mennesker som "ting". Min personlige favorittting er, såklart, min PC. Vel, her tenkte eg ikkje på eigendelar eller liknande, men alt som finst i verda. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Siden jeg ikke nedverdiger kjæresten til å være en ting, så må jeg nok si min kjære, kjære gitar Pernille. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Fotball. Jeg ville ofret meg for fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå