MadRos Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den klikker ofte og bruker mye minne, Hva slags program er dette? Trenger jeg denn? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Den klikker ofte og bruker mye minne, Hva slags program er dette? Trenger jeg denn? Hei, Hvorfor starte ny tråd - bare 15 minutter siden du startet denne tråd om det samme? "Rapportert" Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 explorer.exe er programmet som er hoved brukergrensesnittet for windows. Uten explorer.exe så vil du ikke være i stand til å gjøre noe som helst med maskinen. Så kort og greit, ja du trenger explorer.exe -Stigma Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kan godt være at du trenger det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Burde vært postet i Programvare-> Windows. Endret 17. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg