Mato Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) kom over en annonser på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=111..._J110846&pos=51 og siden det ikke er noe info om hva disse komponentene er så trenger jeg DERE! klikk på bildene og prøv og se hvilke komponeter det er , og om di er verd pengene mixebordet ser noe jall ut , men efektampen ser stor ut , noe som inviterer tanker om at det kan være noe med kraft i , og høytalerne vell itresange så di nå ut , men det er power ampen som kunne være interessant så hvist noen kjenner i gjen komponentene så rop ut Endret 18. april 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 enkleste er vel bare og kontakte selger'n og spørre. personlig synes jeg høyttaler'n ser litt hjemmesnekra ut. men det trenger jo selvsagt ikke være en dårlig ting såfremst det er gjort ordentlig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 jo ringe er nokk det letteste , kommer nokk til og gjøre dettte i dag , men det er jo rart at det ikke er nevnt i anonsen , kan jo være at det er søppel fra ende til annen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) etter en tlf er jeg ca ikke no klokere på hva dette er , høytalerne er hjemmebygde , ampen hadde påskriften Dell i front og hvist nokk på 250W , dette var lit hjelpsom da jeg aldrig har hørt om Dell forsterkere , er det noen av dere som har det ?? EDIT : det var foresten en jente/dame som skulle selge dette , og jeg tror ikke hun hadde noe serlig med peiling Endret 18. april 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 aldri hørt om dell forsterker nei.. men du kan jo stikke innom og høre visst du ikke bor for langt unna. kan jo hende det er ok saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå