RaveNEyeS Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vestlandet. Er så sjarmerende med søte solbrune jenter og den dialekten Sørlandet kommer på en fin andreplass Oslo vest ol. er håpløst overlegne prippne jålete og vet ikke hva.... Bare dialekten gjør jentene enda penere:) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sandvika! Helt sjukt. :-) Pass opp! De er også ganske bitchy! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Sandvika! Helt sjukt. :-) Pass opp! De er også ganske bitchy! Litt "øst" for sanvika- Høvik. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man finner da pene jenter overalt, bare man leter litt..? Stort sett, iallefall. I hvertfall hvis det bare er i Norge man leter.. Tja, tykkjer nå at det er ein del fint i Asia også.. Nei, pene damer tror eg ein finner litt over alt, også kor ein minst ventar det.. Folk tror det ikke, men jeg er overbevist om at i russland er det mest fine damer! har ikke besøkt alle verdens land, og mange har fordommer mot russland. Men kvantitet og samtidig kvalitet skal man lete lenge etter forsiktig med hva du sier gutt!! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 i fylla... Det skulle jeg si! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 uansett, under quarten her i kristiansand.. .... Skal dra i år gled deg! Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kvinnfolka i Nord norge har bart og er ekle :!: VESTLANDET..og østlandet..mmm Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I trondheim er jentene fine! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Må vel bli trondheim dah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå