Pilot_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Omtrent alle her sier jo sitt eget hjemsted Seff, det er jo der de har kikket mest Betyr ikke at de beste jentene er der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Omtrent alle her sier jo sitt eget hjemsted Seff, det er jo der de har kikket mest Betyr ikke at de beste jentene er der Nei, vet det, men har du kikket en stund på de samme jentene, så finner du ut at det er faktisk endel fine jenter der du bor, og kanskje fordi det er det en er vokst opp med? Vokser opp med "den typen" jenter, så da får man den smaken innen jenter? Eller? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) uansett, under quarten her i kristiansand.. .... Endret 18. april 2005 av andesam Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 uansett, under quarten her i kristiansand.. .... Kanskje fordi da kommer det jenter fra hele landet? Men skal ikke nekte på den nei, har bare sett det på TV, men det er masse fint der Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tønsberg kanskje.. mulig fordi jeg kun har vært der midtsommers når alle går i miniskjørt eller bikini Ja, digg med ringshaug stranda 100m unna! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Man finner da pene jenter overalt, bare man leter litt..? Stort sett, iallefall. I hvertfall hvis det bare er i Norge man leter.. Tja, tykkjer nå at det er ein del fint i Asia også.. Nei, pene damer tror eg ein finner litt over alt, også kor ein minst ventar det.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Yo. Her kommer enda en tråd om et av livets goder her på OT-baren. Hvor i landet Norge synes du at jentene er penest? Begrunn ditt svar Synes damene i Stavanger er finest... og kanskje Tromsø.... er egentlig svært få steder som kan handle opp med disse synes jeg.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Mange fine i Hamar. Mhm Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Man finner da pene jenter overalt, bare man leter litt..? Stort sett, iallefall. I hvertfall hvis det bare er i Norge man leter.. Tja, tykkjer nå at det er ein del fint i Asia også.. Nei, pene damer tror eg ein finner litt over alt, også kor ein minst ventar det.. Folk tror det ikke, men jeg er overbevist om at i russland er det mest fine damer! har ikke besøkt alle verdens land, og mange har fordommer mot russland. Men kvantitet og samtidig kvalitet skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Furumo terrasse. helt enig Ligger jeg tynt an nå, eller Ruben? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Furumo terrasse. helt enig Ligger jeg tynt an nå, eller Ruben? ja. Jeg skal banke deg i morgen tidlig. ligg unna henne. Endret 19. april 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er nok zed du har sett... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvor er jente finest? Jeg synes jentene er finest fra skuldrene og opp jeg... Lame ass topic.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) uansett, under quarten her i kristiansand.. .... Kanskje fordi da kommer det jenter fra hele landet? Men skal ikke nekte på den nei, har bare sett det på TV, men det er masse fint der nettopp det som er poenget . kom å se med dine egen øyne heller, mye bedre i virkeligheten B|Real: akkurat det jeg også sa... Endret 20. april 2005 av andesam Lenke til kommentar
operaman Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 uansett, under quarten her i kristiansand.. .... Skal dra i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå