Boralis Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Oslo Joda Oslo har mange pene damer, ikke så rart da , siden halve Oslos befolkning består av Nordlendinger :!: :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvor de er finest? Jeg bor i Bergen, og syns de er finest i Bergen. Men, så klart. Mangen søte jenter i Oslo og resten av Norge også. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Usj oslo damene er j ofine men lyser overdreven selvtillitt. og prippne og overlegne.. Sikter til vest/bærum o.l Synes ikke noe særlig om de generellt selv om de er pene.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Usj oslo damene er j ofine men lyser overdreven selvtillitt. og prippne og overlegne.. Sikter til vest/bærum o.l Synes ikke noe særlig om de generellt selv om de er pene.. Kom til Oslo Øst da... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Men jeg kan si med sikkerhet at det ikke er i England hvertfall. Ja, lite fint der desverre EDIT: Kunne mistolkes det jeg skrev Endret 18. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Senga mi. jepp, spesielt etter 2stk sixpacks Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Synes absolutt utvalget er best på vestlandet. Nord-Norge og Østlandet kan ikke sammenlignes mener jeg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Vestlandet ... Ord på 5 bokstaver, anyone? Ok, da, DITTO! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Usj oslo damene er j ofine men lyser overdreven selvtillitt. og prippne og overlegne.. Sikter til vest/bærum o.l Synes ikke noe særlig om de generellt selv om de er pene.. Kom til Oslo Øst da... Jada bedre der... Liker bare ikke folk som setter seg selv så alltfor høytidelig! Skjærer ikke alle under en kam for all del! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Men jeg kan si med sikkerhet at det ikke er i England hvertfall. haha. words Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 en liten plass kalt ØLen. nerheten av haugesund og stord Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 en liten plass kalt ØLen. nerheten av haugesund og stord Nope, er ikke så altfor mange der nei, bedre inne med Tysvær og Haugesund, kjekt utvalg innigjennom Straumen og Grinde også Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Omtrent alle her sier jo sitt eget hjemsted Edit: Sverige Endret 18. april 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) I Lakselv er det sinnsykt mange fine jenter,fikk jeg høre fra mine kompiser når de var der i militæret.Damene ble som oftest observert etter 14-15 bjørnunger innabords,og etter flere uker med bare hårete kropper rundt seg,så jeg er litt usikker om det stemmer. Jeg personlig mener Oslo må være tingen.Radar'n min går fullstendig løpsk på en varm sommerdag i "tigerstaden" Endret 18. april 2005 av egmur Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 en liten plass kalt ØLen. nerheten av haugesund og stord Nope, er ikke så altfor mange der nei, du må lete litt men det er bra damer her men jeg er ikke "på sjekkeren" akkuratt. men dette er en endeløs "diskusjon," alle liker forskjellige damer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Omtrent alle her sier jo sitt eget hjemsted Seff, det er jo der de har kikket mest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå