Chris_lox Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg får nytt skjermkort (powercolor x800xt) Og trenger litt mer størm enn jeg har i min ene psu. Derfor, som en midlertidlig løsning skal jeg koble 2 psu'er inn i pc'en. Skal jeg ta den sterkeste på hovedkortet og slikt. Og den andre til harddisker og cd rom's? Noen tips? Dårlig formulert spørsmål, si ifra hvis det er noe jeg har glemt eller noe. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det kan du godt. Bruk den du ekstra strømforsyningen til harddisker, cd-rommer, floppy f.eks. For å koble de sammen, kan du f.eks bruke denne metoden. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Sammen med CM Stackern så fikk jeg med en sånn adapter til å koble sammen 2PSU på samma system. Prøvde å finne den på nettet, men fant ingen som solgte den Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 kan jeg ikke bare ta å bruke 2 tilkoblinger? Er bare en midlertidlig løsning. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du kan jo jump starte den ekstra strømforsyningen, men da må du huske at når du skal slå maskinen på eller av, så må du også starte den ekstra strømforsyningen, hvis du ikke skal ha den konstant på da. Hva har du inni kabinettet? Og hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Kan jeg ikke bare ta den som er på 120 watt og koble på harddisker, floppy, dvd og cd rom? Bare strøm, så putter jeg den strømforsyningen i kontakta. Så tar jeg den andre på 300watt og plugger på hovedkortet osv... ? Er som sagt bare en midlertidlig løsning? Så kan jeg jo bare jumpstarte den som ikke er kobla til? Hvordan gjør man det forresteN? Edit : leste din post litt dårlig moltrez, men vil det jeg beskriver funke? OT: Edit : Til moderatorer : Hvor lang tid tar det før en advarsel forsvinner? Eller forsvinner den aldri? Fikk 10% på grunn av at den tulling hadde kødda med min konto! Endret 18. april 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 gammel 120watter? da bør du skjekke hvor mange ampere den har på 12-volt'rn, ække sikkert den er kraftig nokk da Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 hva skjer hvis den ikke er kraftig nok? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Her kan du finne det Hvor mange harddisker, cd-rom's har du? Jeg tror nok 120W skal holde til 3 hdd's, 1 dvd-brenner, 1 cd-rom og 1 floppy evt. Tror ikke du bør ha noe særlig mer på en 120W strømforsyning. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 for en enkel måte å finne ut hvor mange Watt du trenger er denne kalkulatoren meget fin, vet ikke om den hjelper men er nå hvertfall her Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 skal ha til 2 hd'er, 1 dvdrom, og 1 cd rom, eventuelt kan cd'rom sløyfes, skal kjøpe ny psu etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå