lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmm, aller først må jeg si det er en hyggelig overaskelse å se det nye navnet "OT-baren" Lignet litt for mye på OK-baren, men same shit.. OnTopic: Skal nå etterhvert starte opp en side som omhandler seg casemodding og naturligvis litt HW.. Problemet er bare nå domene? Har et par forslag selv, men tar gjerne imot flere: www.themod.no www.modsquad.no www.themodsuqad.no www.modit.no www.moditory.no Ja, der er mine forslag iallfall.. Navnet skal helst være kort og fengente! Som f.eks. ModIt.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) www.modsquad.no / www.modit.no imo Endret 17. april 2005 av Carl M Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 theOTmod-bar.com Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 imo? Hva står det for da? Og theOTmod-bar.com ble litt for langt og kronglete.. Hva med bare Modbar.no?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 imo? Hva står det for da? Og theOTmod-bar.com ble litt for langt og kronglete.. Hva med bare Modbar.no?? InMyOpinion, -syns jeg- Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Njaa.. Har det så mye med casemod og HW å gjøre da? Likte modbar og modit jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå