rusten Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Lurer på om man må ha to skjermkort når det er utgang for to skjermkort på hovedkortet, eller om det går ann å bare ha et? Og hvilke skjermkort burde man velge hvis man skal ha to skjermkort? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det går fint med bare ett skjermkort! Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hvis du ikke vet hva du trenger så trenger du det sikkert ikke.... Ta en titt i lommeboka der er vel svaret tenker jeg... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Cubus: fint svar Tilbake til traadstarter. Forsv av alt ville jeg finne ut hva du skal ha to skjermer til. Skal du for example drive endel med vidoe editing saa kan jeg anbefale deg to skjermer (selv om jeg klarer meg fint med en skjerm dog), endel spill har vel mulighet for bruk av to skjermer. Hvis du kunne ha kommer tilbake med litt infor hva du skal bruke maskinen til saa er jeg sikker paa at flere kunne ha svart litt mer konkret. men, se hva du trenger to skjermer til, saa ser du om lommeboka er stor nok MvH Frank Jarle Singapore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Et kort går helt fint ja. Som nevnt: Det er pengegrisen som må vurderes opp mot behov. Men then again, har du et hovedkort som støtter SLI må det vel ha vært en grunn til investeringen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå