oLLa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som har en bra kjøler å anbefale til hovedkortet Abit IC7-MAX3? Kjører nå en Intel P4 3.0GHz, og skal antakeligvis klokke den noe opp. Har ikke noe imot om den er støysvak heller! Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Har noe av det samme problemet, så jeg bumper denne posten istedet for å lage min egen, om det ikke gjør noe. Hovedkort: Abit IC7 -MAX3 Prosessor: Prescott 3ghz boxed. Mitt problem: Cpu vifta bråker noe helt infernalsk, jeg trenger forslag til en cpukjøler som ikke er for stor og ikke for vanskelig å montere, stillhet er riktignok hovedpri. Kunne noe som dette være en fornuftig løsning? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300358&cks=PRL Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) xp120 eller zalman 7700 hvis de passer.... eller bigwater Endret 21. april 2005 av eXa Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Zalman 7700 går ikke på ditt hovedkort. Er for stor. Har samme kortet selv med Swiftech kjøler, 80 til 120 mm adapter og 120 vifte som man kan regulere. Stille og rolig løsning men koster noen kroner. Lenke til kommentar
JimE Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Her er det en 3.2 Ghz prescott med en Sp-94 (thermalright) klareringen er hårfin til OTES kjølinga. Funker som bare det her. Ps. Har også fanduct, 8-->12 og en 12cm vifte. Skal du ha xp120 må du modde chipsetkjøleren (bøye noen av finnene) fantaCx Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Beklager min uviten, men hvor får man kjøpt disse viftene? Sjekket komplett og netshop, men fant ikke thermalright Sp-94 eller Swiftech saken. Links hadde vært fint, men takk for hjelpen uansett.. Btw: Chevelle: Er den Swiftech saken relativt ukomplisert å montere? Har bygd en pc eller to, men har ikke skiftet cpukjøler før. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Beklager min uviten, men hvor får man kjøpt disse viftene? Sjekket komplett og netshop, men fant ikke thermalright Sp-94 eller Swiftech saken. Links hadde vært fint, men takk for hjelpen uansett.. Btw: Chevelle: Er den Swiftech saken relativt ukomplisert å montere? Har bygd en pc eller to, men har ikke skiftet cpukjøler før. Jeg har den gamle typen som har fester gjennom hovedkortet. Så den er litt mer pes og montere da du må ut med kortet. Den nye sitter i plast ramma til orginal kjølingen så den er enkel og montere. Ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå