TJ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei, Per i dag har jeg store problemer med å presse inn både radiator, vannpumpe og vanntank inn i mitt Chieftech Dragon MidiTower. Det lar seg rett og slett ikke gjøre, med mindre jeg modifiserer det, noe jeg ikke har tid til Mine krav til nytt kabinett er da følgende: - Skal ha plass til TT BigWater uten noen som helst form for modifikasjon - Kabinettet skal være stilrent og pent - Lav vibrasjonsstøy - God luftgjennomstrømning - Helst ikke for dyrt, men kan ikke de overstående kravene oppfylles med et billig kabinett, så nøler jeg ikke med å velge et dyrere. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) CM Stacker Endret 17. april 2005 av ZinnX Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Thermaltake armor, har det selv og kjempe fornøyd veldig god luft gjennom strømning og det er laget for TT big water. men så er det litt dyrt da. Link til sølv Link til svart Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Cm stacker er jo kjempedigg når du skal ha vannkjøling, men hvis det ble for stort, kan du jo velge dette, det er laget for vannkjøling. Det at armor er laget for bigwater er vel bare for å få solgt armor, for jeg hadde en med kandalf+bigwater på lan her i helga, som er nesten helt likt armor. Og det var ikke noe annet enn at du kunne putte radatoren i 120mm viftehullet, som du forsåvidt kan gjøre på alle 120mm viftehull. et lian li derimot er det laget hull spesielt for radiator i toppen, det er mye bedre å ha den i toppen, da dette gir bedre temperatur. Og så er det stilrent, og pent, noe som armor ihvertfall ikke er. Hvis du ikke vil bruke så mye penger, passer en nok helt sikkert i dette. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Thermaltake Shark er som Armor laget til TT BW settet. har det selv og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Takk for svar Når det gjelder Stacker, føler jeg at det blir litt for stort og for tungt. Er ikke helt imponert over utseende heller. Thermaltake Armor er det helst det utseendemessige som krasjer. Det blir rett og slett for glorete. Det samme gjelder TT Shark. LianLi PC 6277 er perfekt, men litt dyrt. Men dersom noen kan garantere meg at jeg vil få plass til TT BigWater i denne kassa uten modifikasjoner, så kjøper jeg den uten å nøle! Noen som kan garantere meg det? (Innholdet i maskinen står i maskinvareprofilen.) Endret 18. april 2005 av TJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå