gøggen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hei, til meg så er det så ganske normalt at mp3 går ut på batteri selv om jeg ikke brukern no mye er det volum høyden eller er det noe annet med spillern? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jo høgare volum jo meir batteri forbruk. Men er det backlight på den så bruker jo det også batteri. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis batteriet ligger for lenge uten at du bruker det så går det fort tomt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvis batteriet ligger for lenge uten at du bruker det så går det fort tomt Er det bevist? Det er personer på forumet her som har hatt problem med det ja. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er det bevist?Det er personer på forumet her som har hatt problem med det ja. Jeg mener at jeg har lest det et sted. Husker bare ikke hvor...! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Eg har lest det eg og, men har ikkje sett at det er bevist. Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nesten all forbrukerelektronikk som ikke har en bryter som bryter strømtilførselen til batteriene, sluker litt strøm. Men det skal ikke være særlig merkbart strømtap for det ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå