mrmattis Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Jeg ønsker anbefaling på en god "allround mus". Den skal hovedsaklig brukes til vanlig windows/internett bruk, kanskje 20% til spill. Krav: Optisk Ikke trådløs, eller ? Komfortabel Har Logitech trådløs nå, og den er noe unøyaktig. Hva vil dere anbefale ? Roy Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Sverger til Anir vertikalmus både hjemme og på jobben. Sitter forran skjermen hele tiden på jobben og blir fort dyktig sliten i armen om jeg ikke har musa mi. Veldig viktig: Finn rett størrelse !!! Musa er nøyaktig nok til det grafiske arbeidet jeg jobber med til hverdags. Pluss for musa er at den også kan programmere tredje knapp på den vertikal delen av håndtaket... Minus er at den mangler scroll-hjul (for den som liker det). Men vær forbredt på mye bannskap i begynnelsen. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Liker godt optisk mus. Men den jeg har er ikke det(har ikke giddet å kjøpe ny). Optisk mus kan brukes på alle underlag. Det er dritt bra. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 jeg hadde en trådløs optisk logitech mus,den stinker har byttet ut med optisk logitech med ledning kjøpte på komplett bulk versionen kostet 200kr,den r kjempe bra... veldig nøyaktig Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Den beste/billgste allround musa (opptisk) er Microsoft Wheelmouse Optical (optisk) bulk PS/2&USB 169.00 http://www.databutikken.com/no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå