Sinnapels Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hadde en Sunbeam kald katode 10cm uv. Skulle slå på katodene i natt, så begynte lyset bare å dimme inne i kabinettet. Deretter så jeg en middels stor flamme inne i glasset til katoden:scared: ,Så jeg dro hele driten ut av kabinettet å slang den vekk. Tenk viss den hadde stått på når jeg var i butikken eller noe da. Mitt råd til deg viss du har Sunbeam katode®. Ta ordentlig rennefart og hiv f***skapen så LANGT du bare klarer!!! Farlige greier! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kunne ikke falle deg inn at det er du som har fått en katode med produksjonsfeil? Kan være vet du Men surt uansett, heldigvis var du hjemme når det skjedde Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har jo vært en tråd om dette før.. Men det er nok en produksjonsfeil som du burde rapportere ASAP! Det kunne jo ha gått værre, hva om du sov? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Innlegg slettet. Endret 19. september 2008 av xD^^ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Han skulle jo gjøre det.. Alle som IKKE slår dem av om kvelden er jo litt godtroende da..? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan plasserte folket sine katoder da? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Akuratt det har mye og si! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Assa... Har ett chieftech tower. Og over vifteplassene bak så går det en sånn "list" eller bjelke tvers gjennom kabinettet. Jeg festa den under den. Har sett flere som har opplevd det samme her, kan ALLE de være prod. feil? Btw. Hadde det ikke smellt litt viss flammene hadde kommet i kontakt med den gassen som er selve lyset i katodene da? Endret 17. april 2005 av Poizon Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde mine liggende vannrett i bunnen av kabinettet. vil ikke tro det er hos meg feilen var. hørt om MANGE som har hatt problemer med disse... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tror ikke ild og varme reagerer med den gassen.. Feilen ligger som regel hos brukeren, men man kan jo aldri utelukke produksjonsfeil! Om du er i tvil så sender du en mail til forhandlern du kjøpte den hos, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå