Deadringer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg tenkte jeg skulle dra fram starcraft tiligere i dag. men da jeg skulle koble til battlenet og spille online gikk ikke det. så jeg tenkte javel. sletta det, og instalerte på nytt. samma feilen. har gitt det lov av firewall til å koble til internett osv. noen som veit hvordan jeg kan rette feilen? legger ved bilde med feilmelding: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 er det virklig ingen som veit? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Oppdatert med siste patch? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Er StarCraft det eneste du har problemer med? Hvilken internettleverandør har du? Hvis du har ruter; er port 6112 TCP/UDP åpen? Er pakkene henvist til din maskin? Hvilken brannmur bruker du? Har du flere enn en aktiv brannmur? Har du dobbelsjekket at starcraft.exe har tilgang til internett? Det skal ikke ha noe å si hvilken versjon av spillet du har. Spillet oppdateres automatisk når man kobler opp mot Battle.net. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det fungerte ikke hos meg før jeg installerte siste patch, grunnet endringen som gjør at du selv velger nettverk istedet for automatisk valg. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Merkelig, har aldri hørt om at det har skapt problemer før. Blizzard legger ut patchene på FTP tjeneren sin som "stand alone" patcher noen timer etter at de er lansert. Da får du prøve å laste ned den nyeste patchen som Ueland anbefaler, oppdatere spillet og se om problemet løses: StarCraft: Brood War Patch 1.12b. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 ja jeg har router, men har spilt starcraft over nette med denna pc'en, og routeren, mange ganger før uten problemer. jeg har lasta ned patchen nå, men siden spillet har pleid å oppdatere seg selv når man kobler til battlenet har jeg ikke prøvd før. men takk for hjelpa skal prøve å fixe litt. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg kjøpte nylig StarCraft og fikk ingen problemer, jeg lasta ikke ned noen patch Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) jeg kommer inn på battlenet nå, men når jeg skal koble til en game, kommer det ei feilmelding. har prøvd å reinstallere spillet. noen andre forslag? Endret 23. april 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå