avalaker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hei godtfolk Fant ikke en egen kategori for flash spørsmål, satser på at det går bra å spør her. Sliter litt med at flashen i headeren på DENNE SIDEN starter hver gang jeg trykker på en link er det muli å gjere slik at flashen kun går en gang, uansett kor vilt en trykker på linkane? Og et lite spørsmål til: Heter det Blogg eller Blog (har sett at noen bruker en G) Edit: Leifibakst Endret 17. april 2005 av avalaker Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 blogg er norsk og blog er engelsk. så på siden din er det riktig. flash har jeg ikke noe serlig peiling på. den eneste løsningen jeg kan komme på er å bytte ut headeren med en .jpg på alle sidene untatt index.php. Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 hmm.. tenkte kansje at jeg kunne skrive at den skulle vere på i index og av i dei andre linkane... noen med flash kunskaper her? Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 siden det er bare banneren som er i flash gjør at muligheten jeg tenkte på ikke går. hvis ikke så kunne du brukt noe actionscript. er vel bare å lage banneren i flash uten animasjonen? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Viss ikke animasjonen er der så kan no jeg bruke et vanleg bilde men jeg vil at flashen skal gå en gang når noen kommer inn på sida.. jeg synest at d er litt stili Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vevsdagbok, tenker jeg vi sier på norsk Lenke til kommentar
Mira Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Så er det vel opp til hver enkelt å beømme hvor bra vevsdagbok høres ut Endret 17. april 2005 av Mira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå