TheChatta Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei. jeg har et ASUS A7N8X-E Deluxe hovedkort med en AMD Athlon XP 1900 Prossesord.. denne ligger på rundt 50 grader +++ og blir bare varmere og varmere når jeg spiller spill. og tilslutt så restartet pc'n seg... jeg har sjiftet CPU vifte mott enn anne som var brugt. tokk på litt paste også, men allikevell så var det ikke noe forandring... CPU tempen var fortsatt lik... Jeg har ikke Klokket noen deler i dataen.. -jeg har collermaster midi tower med en 80 mm vifte som blåser inn framme i kabinettet og en 80 mm vifte som blåser ut i kabinettet.. Hva kan jeg gjøre for å få ned temperaturen på CPU til ivertfall 45 grader...??? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har du på ett tynt lag med kjølepasta? Arctic Silver 5 er bra. Du sier ingenting om hvilken CPU kjøler du har. Enten denne eller denne og en passende vifte brude holde til din CPU. Hvis ikke er det noe du gjør galt under installasjonen. Lykke til Lenke til kommentar
TheChatta Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg har ein heilt normal CPU vifte.. ikke noe spesielt, mn jeg har lagt merke til at det er en svart flekk på cpu. på en måte akkurat som om det er svi merker.. kan dette ha noe å gjør me at den er så ustabil..?= Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Svart flekk på CPU...oops da. Teste en ny CPU kanskje? Lenke til kommentar
TheChatta Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Skal det bare Være et veldig lite lag med Paste?? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tynt lag ja, men jevnt nok til å dekke overalt da. Lenke til kommentar
TheChatta Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ok. kan ver det er der jeg har gjort feil. for jeg har ganske mye paste på.. kan ta av cpu viften å ta vekk den gamle pasten, og ta et nytt tynt lag på... Men en ting til. hva skjer hvis du har for mye paste på? Lenke til kommentar
Vike Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du kan se her: http://www.articsilver.com/instructions.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå