gulveis Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hei! Jeg prøver å oppdatere min SX1 og jeg har gjort som det står. (Har trykket inn joystickknappen og påknappen samtidig. Da kommer det opp "SX1 Software Update" på telefonen. Så kobler jeg til usbkabelen. Så starter jeg opp softwaren på pc. Når jeg trykker neste får jeg opp "Mobiltelefonen ble ikke funnet (9)") HVA KAN JEG GJØRE FOR Å FÅ OPPDATERT MIN SX1? Svar mottas med stor takk! ER DET ANDRE MÅTER Å OPPDATERE PÅ? Endret 17. april 2005 av gulveis Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ja, dra til et verksted eller til din forhandler Men uansett er det noe feil i dine innstillinger på PC/telefon som nok er problemet... - Flytter denne til riktig kategori. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hei. Når jeg starter opp telefonen spør også Windows om hva slags usb-enhet jeg har koblet til. Den finner ikke ut det den pleier å finne ut når jeg starter på normal måte. Mener da at jeg burde klare å oppdatere den selv - kan ingen her komme med et tips? :!: Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Prøv å innstalere evt. progrmvare på PC'en og se om saken løser seg. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Den er installert men hjelper ikke. Hva tror du det koster å få de til oppdatere den hos forhandler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 et ganske kjent problem. www.club-siemens.com , besøk forumet. les der, står veldig godt forklart. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det er ikke et "problem", du skal innstalere enheten som blir funnet når du starter opp i oppdateringsmodus som om driveren til enheten er oppdateringsfilen. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 takk ThomasM. har du noen direktelink til det temaet? jeg lette, og fant en del om firware og oppgraderinger, men ikke noe konkret! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Etter du har åpnet firmware-oppdateringsfila, så dukker det opp to nye filer i samme katalog: Siemens_Sx1swup.inf Siemens_SX1swup.sys ...disse to er drivere for firmware-oppdateringa, så når maskinen din finner en ny enhet når du starter mobilen i firmware-oppdateringsmodus, så bruker du disse driverne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå