Torsteinen Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei, jeg har adsl fra nextgentel.. har bravo linje(640/384) Problemet er at jeg ikke kan create på internett... D.v.s. lage server! :sad: Ip adressen min blir 10.0.0.3:27015 og jeg finner bare serveren på lan! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Dette skjer fordi Nexgentels ADSL-modem fungerer som router (noe du sikkert vet). Du er derfor nødt til å konfigurere routeren slik at portene Half-Life/Counter-Strike bruker peker mot IP-adressen maskinen din har, altså 10.0.0.3. Jeg vet desverre ikke hvordan dette gjøres siden jeg ikke er i besittelse av NGT ADSL. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Egentlig ingen vits i å lage to poster av nøyaktig det samme.. :razz: Men jeg vet ingenting om problemet ditt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 #nextgentel - der får du hjelpen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå