Gå til innhold

Kritikk på pixelweb

Anbefalte innlegg

Har laget meg hjemmeside nå.

Personlig er jeg fornøyd. Men det er en ting jeg ikke er helt fornøyd med. Og det er at siden kan virke litt firkanta.

Men hva synes dere?

(Ja, ftp serveren ER treg idag)

Og ja, siden er liten, men jeg har alltid ønsket å ha den slik!

EDIT:

Kanskje link ja...

http://home.no.net/fuzzy2/ eller www.pixelweb.tk

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg iike skjønner er hvorfor du skal ha sidene dine så vanvittig små. Ser at du har blogg f.eks i menyen din, Hvordan har du tenkt å gjøre det?

La siden strekke seg 3000px nedover?

Og når plassen er så minimal som den faktisk er så er det vel litt misbruk av plassen å ha et bilde av deg selv der? Passer ikke det under profil?

I tilleg så ville jeg i det minste forsøkt å la siden gli litt bedre inn med bakgrunnen. Fontvalget ditt i innholdsdelen var heller ikke fint imo.

Lenke til kommentar

Uansett om du har "dagens blogg" eller "årets blogg" blir det knapt nok plass til et par setninger.

Spaghettikoden er også et faktum. Lær deg HTML og CSS.

Fin bakgrunnsfarge da. Men jeg syns siden var litt liten.
Har jeg gått glipp av noe? Ser bare en svart bakgrunn og en hvit bakgrunn jeg. Det kan knapt nok kalles farger, og spesielt fine er de vel ikke? :\
Lenke til kommentar
For trangt, få på litt padding..

padding?

Mener at du bør få litt avstand mellom kantene og teksten i innholdet.

Blir vel noe sånt i rotet:

<td width="142" height="202" rowspan="2" style="padding: 3px; font-weight: bold; color: black; border-left-style: none; border-right-style: none; border-top-style: none; border-bottom: .75pt solid black; background-color: white" valign="top" background="footer3.gif">

Likte forøvrig den med skillelinjen mellom meny og innhold best.

Fint at du tenker nytt med en liten side, men jeg skjønner ikke hvordan det skal bli plass til noe innhold ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...