Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aprilia RS 125

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du kan kjøpe den.

Den går i ca 130.

En kamerat av meg fikk den for 55.000 med alt utstyr (hjelm, kjørejakke, hansker, støvler etc)

Spør brukeren TDK om du vil ha et 3-ukers foredrag om den sykkelen.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 år senere...
Ja du kan kjøpe den.

Den går i ca 130.

En kamerat av meg fikk den for 55.000 med alt utstyr (hjelm, kjørejakke, hansker, støvler etc)

4019951[/snapback]

hvor kjøpte han den?

Lenke til kommentar
Ja du kan kjøpe den.

Den går i ca 130.

4019951[/snapback]

hvor kjøpte han den?

7205464[/snapback]

Du kjøper den hos din lokale Aprilia forhandler. :)

Lenke til kommentar
Sjekk ut http://aprilia.7kt.net !

RS går uplombert i 170-180

Motoren er god for 37-38 hk, men setter du på 154 sylinder vil den gå enda bedre. Da må du fjerne alle de andre plomberingene og ikke minst sette på powerfilter. Alt dette står grundig forklart på aprilia.7kt.net!

7205095[/snapback]

Uplombert 170-180? Da vil jeg gjerne se håndfaste bevis.

Trådstarter: Prøv å let litt på autodb eller andre nettsider, er utrolig hva du kan få kjøpt der.

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=27zMbhiT0cQ

Sykkelen er bygd for 170 km/t! I italia kjører de fulleffekt. Drever du den om klarer den kanskje mer. Noe særlig mer enn 190 km/t klarer de ikke...

7228653[/snapback]

For det første skrev du 170-180 UPLOMBERT! Det skulle jeg likt du hadde en video av, tviler på den sykkelen der er uplombert. Det er også speedometer målt, ergo veldig unøyaktig. Den karen der er tvilsomt oppe i mer enn 180, antageligvis enda mindre også.

Lenke til kommentar

Du skrev at fulleffekt RS'er med skiftet drev osv, kunne rekke 190 km/t, derfor regner jeg med du siktet til filmen. Det er for det første bare et speedometer, derfor under 180 km/t, og du får bare ikke opp en uplombert RS i 170-180. Er ikke vits å oppgi feil informasjon ;).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...